Levi is geboren!

Even een kort berichtje van mij,een aantal wisten het natuurlijk al..
Dinsdagavond 8 september is onze zoon geboren.
Helaas in het ziekenhuis omdat hij in het vruchtwater gepoept had,achteraf ook wel goed want ik ben heel veel bloed verloren dus moest aan het infuus.Daarna bleek ook mijn bloed nog niet goed te zijn(verstoorde leverfuncties).
Na een paar dagen mocht ik toch naar huis.het gaat steeds wat beter met mij.levi doet het super.
Mila was een heel ander kind,gelukkig gaat ook dat beter en vraagt ze al wat minder negatieve aandacht.wat is dat moeilijk zeg..
Vandaag is ze jarig,zucht waar blijft de tijd!
Wel druk zeg 2 kinds,maar wat een rijkdom!
Liefs Natalie.

Hoi Natalie,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Levi! Fijn dat het met jou weer wat beter gaat en dat Levi het super doet! En vandaag natuurlijk van harte proficiat met Mila. Maak er een gezellige dag van.
Geniet lekker van alles!

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Hey, Gefeliciteerd met jullie kleine Levi....
Heerlijk genieten nu met zijn allen en ik had je al gefeliciteerd met Mila via hyves maar ook hier nog een hele fijne dag gewenst...

Hey natalie

Ik had je op je hyves al gefeliciteerd, maar wat een rijkdom he, weer zo'n klein frummeltje in je armen.
Vervelend dat de bevalling niet lekker ging, maar hopelijk herstel je een beetje. Denk goed aan jezelf!
En wat een leuke naam Levi!

Gefeliciteerd met Mila, je grote meid nu.
geniet van alles want voor je het week...haha..is hij ook alweer 3 jaar.

Heel veel geluk met je gezinnetje
Pascal

Haai!

Gefeliciteerd met Levi! Fijn dat alles nu weer goed gaat met je zeg... Lekker rustig aan doen samen met dat heerlijke mannetje en je knapt weer heerlijk op hoor!
Wat een vreselijk forum is dit toch he, dat we niet eens foto's kunnen plaatsen van onze " nieuwste" kinderen, hahaha!
Geniet er lekker uitgebreid van met zijn vieren nu, (wat klinkt dat goed he: vieren?)

Liefs, marieke Thomas&Nina&Job

proficiat met de verjaardag van mila en de geboorte van levi. leuke naam haha dacht al dat je ook levi had aan de reactie toen bij mij.
geniet er lekker van.

groeten petra mama van iris en levi

Terug
Bovenaan