Levi is geboren!

Vier keer hoera!!!
Voor Levi, fijn dat je er bent!
Voor Mila, de jarige grote zus!
Voor mamma die het weer goed gedaan heeft!
En eentje voor pappa natuurlijk!

Geniet van je kinders en ja, het is zeker wennen met een peuter erbij. Hier gaat het inmiddels aardig (na bijna 7 weken ;-) en ik verwoord het maar zo; Stijn is lief voor zijn kleine broertje maar moest erg wennen aan dat ik nu ook de moeder van Luuk ben en dus niet meer alleen van hem...

Liefs!

Vier keer hoera!!!
Voor Levi, fijn dat je er bent!
Voor Mila, de jarige grote zus!
Voor mamma die het weer goed gedaan heeft!
En eentje voor pappa natuurlijk!

Geniet van je kinders en ja, het is zeker wennen met een peuter erbij. Hier gaat het inmiddels aardig (na bijna 7 weken ;-) en ik verwoord het maar zo; Stijn is lief voor zijn kleine broertje maar moest erg wennen aan dat ik nu ook de moeder van Luuk ben en dus niet meer alleen van hem...

Liefs!

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! En natuurlijk met de verjardag van Mila!
Ben enigzins opgelucht te lezen dat er nog meer zijn die zo moeilijk hebben gedaan toen er een broertje of zusje werd geboren Marek was aan de ene kant harstikke blij met zijn broertje maar volgens mij mocht hij van hem ook wel weer gaan Ook heel vaak proberen om jens zeer te doen soms bewust soms onbewust Nu na 3 maanden zijn het echt 2 broers aan het worden Jens reageerd enorm op marek En merk dat marek daardoor hem ook beter gaat accepteren en het feit dat hij mama moet delen natuurlijk Het is natuurlijk ook niet niks voor onze peuters ineens een broertje of zusje erbij .....
Geniet lekker van je gezinnetje en alles komt weer goed
liefs mira mv marek en jens

Terug
Bovenaan