Libido? (is dit misschien gewaagd genoeg?)

A

Anoniem

Guest
Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie libido gesteld is sinds de zwangerschap en bevalling. Ik weet wel dat ik zo ongeveer het libido van een koelkast heb... Libido is samen met de placenta de vuilnisbak ingegaan! En bij jullie?!?!?!?!?!
Groetjes, MvIlse.

Sinds de geboorte van onze eerste vorig jaar ook verdwenen in de vuilnisbak, heeeelemaal onderop! Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik weer hoogzwanger ben van de tweede (nog zo'n 6 weekjes te gaan).
Hoe gaan jullie hiermee om? Hebben jullie het er weleens over met je partner? Ik niet, maar voel me wel schuldig.. Soms ben ik ook wel bang dat het uiteindelijk echt een probleem gaat worden.. Ik kan me haast niet voorstellen dat het verlangen naar weer terugkomt :-((

Leuk onderwerp!!

Voor de zwangerschap van onze oudste gem. 1 of 2 keer in de week.
Daarna 1 keer in de week gemiddeld, soms ook 2 wk niet.
Tijdens de zwangerschap van de jongste. Ook gemiddeld 1 keer in de week.
Ja tot de laatste dag aan toe. (s nachts om 1 uur.......om 5 uur de jongste geboren, hoezo het kan weeen opwekken, haha)
Ik heb 10 mnd BV gegeven en hierin hielden we ons gemiddelde op 1 keer in de week.

Ik heb altijd de pil geslikt, en mijn man zei wel eens dat als we die lieten staan, om
zwanger te worden mijn libido veel hoger was.
Nou na die 10 mnd BV ben ik dus niet meer aan de pil gegaan.............
En mijn libido............aaaaaah wordt er moe van gemiddeld 5/6 keer in de week.
We lijken wel pubers NIET NORMAAL.
Denk dat we de schade aan het inhalen zijn. Wordt vast wel iets minder, maar
klagen doet mijn man in ieder geval niet.

Moet er bij zeggen dat ik ook echt denk dat het door de pil kwam dat mijn libido
minder was. Mijn man is zo lief geweest om...............knip knip te doen. (begin aug)
Echt een pluim voor hem.
Nu zegt die alleen als ik dit geweten had was hij veel eerder heen gegaan, hadden we lekker die irritante condooms kunnen laten staan. (ooooo de drogist is zo blij met ons, haha)
Nog een week of 6 en dan is het eindelijk condoomvrij sexen.......

gr diana

Duidelijk minder hier... maar eigenlijk weet ik niet of dat met de zwangerschap en de bevalling te maken heeft. Het werd sowieso al minder :)
We zijn nu 14 jaar bij elkaar en we hebben allebei een drukke baan en een kindje d'r bij. En dan nog een leuk sociaal leven, we zijn vaak heel blij ons hoofd op het kussen te kunnen leggen. En als we niet in slaap vallen gebruiken we de tijd zeker de helft van de keren om eindelijk eens bij te praten over zaken.
Meer dan 1x per 2 weken komt het er niet van. Maar daar staat tegenover dat we dan ook echt de tijd nemen en niet effe snel op en neer ofzo.

Hiya mommas,

Tja libido......'t is dat ook alweer? haha Hier is het niet zozeer mijn libido wat weg is, maar dat van mijn man. Eigenlijk al sinds ik zwanger raakte. Ik vind het een moeilijk onderwerp om over te praten met hem, uiteraard doe ik dat wel want ik vind dat dat moet. Maar op een gegeven moment ben ik wel uitgepraat, en het heeft geen resultaat. Ik kan lullen als Brugman....maar geen sex blijft geen sex...hoeveel ik er ook over praat. En ik bedoel heus GEEN sex...niet een beetje, niet minder dan voorheen...gewoon helemaal niks, nada, noppes.
Ik heb nu ook eerlijk gezegd een beetje een houding aangenomen dat het van mij ook niet meer zo hoeft nu, ik bedoel hoe vaak kan je aangeven dat er iets mist voordat mijn trots ook een beetje in de weg gaat zitten. Als ik er constant om moet vragen dan hoeft het eigenlijk niet meer zo. En het is niet zo dat we het niet leuk hebben met elkaar hoor, we kunnen prima met elkaar door de bocht. op alle andere vlakken zijn we min of meer een goed team.
Ach ben d'r nog niet over uit.....haha dus hier geen advies of tips, sorry.

Ajuus, ilja

Ik schaam me er wel voor, maar wij hebben pas 2x sex gehad sinds de geboorte van Lyanne, maar dat ook voornamelijk door alle lichamelijke ongemakken!

Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat, want het is niet echt leuk voor manlief, maar er zijn gelukkig nog genoeg andere dingen om te doen hoor!!

Groetjes,Marieke

Voor mij is dit forum net iets te openbaar om hierop te reageren ;)

Toch iets gevonden wat te gewaagd is.

Groetjes,
Tamara

Terug
Bovenaan