Libido? (is dit misschien gewaagd genoeg?)

nou hier ook slappe boel haha
Het is echt een stuk minder..we hebben het er wel eens over en weten allrbei dat het heel normaal is met een kindje.
Ik vindt het ook lastig,s,avonds ben ik blij dat ik in bed lig..s,morgens komt het er soms van in het weekend.maar ik moet eerlijk zeggen..veel zin is er niet bij.
eigenlij gek hoor,het is niet dat ik niet wil,maar heb er niet veel behoefte aan.
Wie weet komt   het weer wat meer terug.
gr piewie

hmmm

Als ik eerlijk ben kan ik ook de hand schudden met marieke.....
Maar was wel zwanger na de 2e keer

Hier ook geen problemen. Tijdens de zwangerschap deden we het vaker dan voordien, en eigenlijk twee weken na de geboorte hebben we weer voorzichtigaan geprobeerd. Niet zo vaak en voorzichtig; de boel is toch wat ontzet. Gelukkig had ik alleen maar een paar kleine hechtingkjes. Verder geen ongemakken gehad; scheelt ook natuurlijk. Nu doen we het 2-3x in de week, voor mij genoeg maar mijn man lust ersoms wel pap van... Ook zijn we aan het proberen om weer zwanger te worden dus zeg ik niet vaak nee... ;)  

Hee grappig, een heel ACTUEEL onderwerp hier in huis! Toevallig net een discussie over gehad, nu ja, zolang je er over kunt praten... Wel vervelend want mijn hubbie heeft weleens het idee dat ie iets niet goed doet omdat ik niet zo vaak wil (komt er ongeveer 1 keer in de week van, soms iets minder). Maar ik ben gewoon vaak zo moe van m'n werk en wil daarnaast alle aandacht aan Puck geven...tja hij schiet er dan wel eens bij in, eigenlijk heel oneerlijk. Ik voel me nu eenmaal in de eerste plaats moeder en op een of andere manier past sex bij mij heel moeilijk in dat plaatje. Hij begrijpt het gelukkig wel, de schat, en ik merk ook dat ik achteraf altijd denk ; mmmm moeten we vaker doen! Er word mij weleens verweten dat toen we zwanger wilden worden ik niet te stuiten was....tja!!!!!!
Enne; Diana1979; wees blij joh en geniet er lekker van!
En Marieke79; vooral niet schamen, zolang je je er allebei maar prettig bij voelt!

Belangrijkste is toch dat je een fijne en evenwichtige relatie hebt, of t nu met veel of weinig sex is!!

Liefs, Marcia mv Puck.

Hoi Marcia, ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal. Toen wij zwanger probeerden te raken zei ik ook nooit nee. Het was dan ook meteen raak! Nu schiet het niet op en soms voel ik me weleens schuldig. En net als jullie zeggen wij ook nadien "dat moeten we vaker doen, toch best fijn!!!". Maar ja, er zijn zoveel dingen bijgekomen in je leven... Ik hoop dat het ooit weer op het normale niveau komt. We zullen zien!
Groetjes, MvIlse.

Haha! Mijn libido ging tijdens de zwangerschap met sprongen vooruit en sinds de bevalling....nou ja, het waakvlammetje brandt nog zeg maar, maar de kachel wordt lang zo  vaak niet meer opgestookt.
Mijn vriend zegt dat hij wel een tweede kindje wil.....jaja...

Ellen mv Julian

Hier begint het langzaam weer te komen. Maar is ook lang zoek geweest. Wij praten er wel over en dat lucht wel op.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan