libodo??

A

Anoniem

Guest
Het is een beetje een raar verhaal, maar ik heb idd meer zin in sex na het stoppen met de pil.Mijn man denk soms "wil je alweer of doe je het alleen voor zwanger worden?". We hebben er geen vervelende situaties door hoor, maar was benieuwd of jullie dit ook hebben. Ik vind het wel gunstig dat ik meer zin heb ivm vruchtbare dagen.

groetjes Anne

Ja, ik herken dit wel. Merk ook dat het verschilt per periode, maar zonder en met pil, kon ik een duidelijk verschil in zin merken. Toch leuk.
zaz

hoi dames,

ik herken dat zeer zeker, dat is 1 van de 1e dingen die ik opmerkte na een tijdje met de pil gestopt te zijn..
echt vreemd dat een paar van die pilletjes zulke dingen met je lichaam kunnen doen..

ook heb ik gemerkt dat ik minder last heb van migraine en stemmingswisselingen,

dus heb zoiezo besloten geen pil meer te slikken, gewoon rotzooi voor me lichaam heb ik gemerkt,

alleen wat ik nu heel erg heb zijn buikpijn en rugpijn tijdens de 1e 2 dagen van me menstruatie maar ja daar is ook wel mee te leven

Liefs Iris

Het is wel grappig, mijn man heeft een keer hetzelfde gevraagd... "doe je het voor je plezier of voor mijn zaad!!!"
Hahaha.

Ik denk ook dat de spanning erachter het ook leuk maakt. Nu doe je het ook echt ergens voor!!!

Heel herkenbaar dus!!

Liefs Mar

Hoi!!

Hahaha, nou dat kan dan nog wat worden zeg. Ik ben net sinds een weekje gestopt met de pil. Niet om meteen zwanger proberen te worden, maar wil eerst m'n cyclus een beetje op gang hebben na 14 jaar de diana-pil te hebben geslikt.

Maar als ik jullie zo hoor, zit er wel een heeele leuke bijwerking aan! Ben benieuwd of ik er wat van ga merken....

Groetjes,
Chantal

ik reageer ff op chantal, die is nu een week gestopt met de pil en ik ook, ik weet niet hoe ik direct op haar kan reageren!!! maar wil graag mijn ervaringen met haar delen!!!

groejtes, Mariella

En ook ik kan het be-amen...Ik vind het echt een geweldige bijkomstigheid.
Mijn vriend weet ook niet wat hem overkomt.

Groetjes Claudia

hahaha ik heb precies hetzelfde, als ik dat eerder had geweten!!
Voor ik met de pil stopte voelde ik me weleens schuldig over het feit ik maar +/-1x in de week zin in sex had, en nu......... +/- 5 x per week

hahaha Ik ben helemaal los! Ik ga ook echt niet meer terug aan de pil!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan