libodo??

He meiden, zeer herkenbaar... en niet voor korte duur aangezien ik alweer 13 maanden gestopt ben, het blijft (gelukkig, haha!).
Ik wil ook inderdaad nooit meer aan de pil, niet alleen voor de sex , maar ik voel me zowiezo veel beter zonder pil. Vroeger had ik best wel eens last van (hormonale)  stemmings wisselingen maar nu haast niet meer.    
Alleen die puistjes, daar wordt ik gek van, in mijn oubertijd nooit gehad maar nu constant en overal. Hebben meer meiden dan ook?

Liefs, BB

hmmm, ik heb ook wat last van pukkeltjes op mijn huid, dacht dat dat mischien positief was ,hahaha.
Maar het kan idd mischien welleens doordat we geen pil meer slikken...
Daar had ik nog niet aan gedacht.

Liefs, Mar

Ik ben nu ongeveer vier weken gestopt met de pil en voel me echt anders. Ook inderdaad veel meer zin in seks.  Mijn vriend klaagt niet maar had er zijn vraagtekens bij.  

Ik heb de pil ook echt afgezworen,maar ik hoop dat er een goed alternatief is, zonder dat het nog een heel probleem wordt als je weer wilt stoppen.

groetjes Linda  

Hallo meiden,

Ik heb hier ook zo mijn theorie over (niet zelf bedacht overigens). Volgens mij is het heel natuurlijk dat je meer zin hebt rond je vruchtbare dagen. Je schijnt er beter uit te zien, meer te stralen, omdat je lichaam ingesteld is op voortplanting om het zo maar te zeggen. Mannen voelen zich dan ook meer aangetrokken tot een vrouw en de bedoeling van moeder natuur is  dat daar babys uit voortkomen. Als je de pil slikt wordt dat kunstmatig in bedwang gehouden.

Zelf ben ik 1 week per maand niet in bedwang te houden. Er is maar een ding waar ik dan aan denk. Haha. Dat is altijd rond de ovulatie. Dit is natuurlijk heel handig als je zwanger wilt worden.

Ik zou zeggen maak er gebruik van!

Groetjes Empe

Grappig om te lezen!
Ik vroeg me inderdaad al af waarom ik toch opeens puistjes op mijn rug had.... Kon geen verband ontdekken tussen voedsel kleding, of iets anders.
Het zou nog wel eens door het stoppen met de pil kunnen komen. En inderdaad... Ook mijn lief vind het niet vervelend dat ik gestopt ben.. hihi......
x lisanne

hoi hoi,

ik voel mezelf ook veel beter sinds ik met de pil gestopt ben.
ik heb ook meer energie en ben veel vrolijker.
heb helaas ook last van puistjes en mijn hevige menstruatie weer terug.
bij mij zijn er dus duidelijk voordelen en nadelen.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan