Lichaam gevraagd!

hoi

ik weet dat het niet het zelfde is maar wilde er toch ff op reageren ik en mijn man zijn 7 jaar bezig geweest voor ons derde wondertje en zeven jaar waren we er dag indag uit mee bezig zieknhuis allerlei onder zoeken gehad alles goed en dan toch niet zwanger worden terwijl ik van me twee zoon spontaan zwanger was geworden na zeven jaar hebben wij er ons in december 2010 bij neer gelegd dat het toch niet meer wilde en we wilden alles van de baby kamer enzz verkopen daar is het bij gebleven en ben inmiddels 19 weken zwanger van ons kleine derde wondertje weet het is niet het zelfde en wil jullie geen pijn doen maar toch een beetje hoop geven dat je er soms toch te veel bezig mee kan zijn

groetjes tamjoh

Wat een positief bericht van jullie! Dat geeft idd weer een beetje hoop!
We kunnen het de laatste tijd wat meer naast ons neerleggen en het hele eerste jaar hadden we zoiets van 'we zien het wel'. We zijn er eigenlijk dus niet al die tijd al heel veel mee bezig.

toch bedankt voor je positieve berichtje! Dat geeft maar weer aan dat er nog hoop is om zwanger te worden.

Liefs Daisy

graag gedaan je kan er ook onbewust mee bezig zijn ik heb ook veel gedacht van ben er niet mee bezig maar was toch wel zo ik weet natuurlijk niet wat de reden van jullie allemaal is dat het toch niet lukt maar ook dan blijf er niet te veel mee bezig zijn dat kan meestal ook mee wegen dat je hoopt zwanger te zijn en je dan ongi wordt ben je heel erg teleurgesteld ik ben ondanks alles wel spontaan zwanger geworden van ons derde wondertje en weet tis niet het zelfde jullie zijn de meesten althans denk ik met jullie eerste kindje bezig maar hou in je hooft dat er is altijd wel een beetje hoop te vinden wens jullie allemaal dan ook veel succes en hoop dat het bij jullie ook gaat lukken om zwanger te worden ik weet hoe frusterend het is om niet zwanger te worden maar dan weer ongi te zijn al is dit ons derde wondertje.

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan