Lichaam na de bevalling

Ik was trouwens 15 kilo aangekomen, van 84 kilo naar 99 kilo (nét geen 100 gelukkig) De laatste weken kom je het meest aan!! Ik ben 1.82 lang.
 Geen idee hoeveel er nog aanzit, ik weeg me nooit?? vind het ook totaal niet boeiend, het is maar een getalletje

Ik was trouwens 15 kilo aangekomen, van 84 kilo naar 99 kilo (nét geen 100 gelukkig) De laatste weken kom je het meest aan!! Ik ben 1.82 lang.
 Geen idee hoeveel er nog aanzit, ik weeg me nooit?? vind het ook totaal niet boeiend, het is maar een getalletje

Ik ben ook nog mega onzeker. Ben inmiddels 7 maanden geleden bevallen en kan sinds vorige week mijn grootste broek weer aan. Woog 58 kilo en ben 15 kilo aangekomen. Het gaat zo ontzettend langzaam. En mijn buik wordt maar niet minder. De rest wel. Er is deze maand 3 x aan me gevraagd of ik zwanger was. Zo pijnlijk... mn zwangerschapskleding zot nog wel lekker maar die acentueerd alleen maar mn buik. Dus ik moet nog de volhouden. Maar ik heb ondertussen ook wel een mooie gedachte als ik weer even onzeker ben; mijn buik is wel 9 maanden lang het veilige huisje geweest voor mijn kleintje. En dan voel ik ook een soort van trots.

Bij iedereen is het anders, er is geen goed of fout. Ik was zelf 13 kilo aangekomen, van 76 naar 89 kilo. Na 2 weken paste ik mijn broeken weer en nu na 3,5 week ook al mijn andere kleding. Ik heb nog 2,5 kilo te gaan. Eigenlijk meer want voor de zwangerschap al wat kilo’s aangekomen.

Ik was 64 kilo toen ik aan mijn zwangerschap begon, om en nabij 17 kilo aangekomen. 2 weken geleden bevallen en gisteren alweer 69 kilo.
Bij mij een andere kanttekening, ik heb de ziekte van Graves. Dit wil zeggen, een te snelle schildklier. Ik slik daar medicijnen voor, maar ben nog niet goed ingesteld. Dit helpt natuurlijk wel mee in het verlies van gewicht.

Terug
Bovenaan