Lichaamspakking, zonnebank en sauna

Hoi meiden,

Wie van jullie kan mij vertellen of een lichaamspakking, zonnebank (intensief 40 lampen) en sauna schadelijk zijn ??? Ik heb volgende week woensdag de 14e mijn NOD. Als het dan blijkt dat ik zwanger ben, ik ga in week 31 naar een beautycentrum met mijn schoonzus en schoonmoeder, kan ik dan wel gaan ??? Mijn schoonzus zal volgende week gaan bellen en de boel bespreken. Nou heb ik een gezichtsbehandeling, sauna, lichaamspakking, zonnebank (intensief 40 lampen) en pakking voor mijn handen gekozen. Later, dom eigenlijk, bedacht ik dat het misschien wel schadelijk kon zijn, de lichaamspakking, de zonnebank en de sauna. Wie weet of dit schadelijk is ?? Als ik wel zwanger blijk te zijn, vertellen we het wel meteen aan ouders, broers en zussen. En dan kan ik het eventueel nog wel annuleren en wat anders gaan doen. Maar omdat we eigenlijk hebben afgesproken (mijn vriend en ik) om nog niets te vertellen, wil ik niet op de feiten vooruit lopen, als het blijkt dat ik niet zwanger ben. Staat er misschien wat knullig getypt maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Wie kan mij helpen ?????
Alvast bedankt !!!

Liefs Biaggi
 
Hoi Biaggi,

allemaal niet schadelijk. Voor de sauna moet je huid er wel gewend aan zijn, anders is het niet prettig. En de zonnebank is niet schadelijk, alleen kleur je niet altijd mooi. Je kan dan zwangerschapsstrepen krijgen. Hoeft niet, maar kan.
En een lichaamspakking is een aanrader. Lekker ontspannend.
Ik zou zeggen: Geniet ervan.

Succes

Liefs Tatjana
 
Lieve Tatjana,

Weet je dit echt zeker ??? Dat hoop ik wel want dan hoef ik niets te zeggen !!! Stel me alsjeblieft nog even gerust ???!!!! Ik zit hier best mee in mijn maag.

Liefs Biaggi
 
Nou, wat ik altijd gehoord heb is dat sauna echt niet goed is hoor, de temperatuur is veel te hoog daar. En die zonnebank weet ik ook niet zo zeker. Pakkingen zijn niet erg denk ik hoor. Ik vind dit zelf ook wel effe belangrijk om te weten, want ik ga de 20e naar de termen en dan heb ik ongeveer mijn eisprong, kan dat dan geen kwaad? Liefs, Anke
 
Hoi Biaggi,

Een collega van mij heeft gehoord van de dokter dat sauna NIET goed is..dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en geen saunaatje pakken, zeg je gewoon dat je duzielig bent en dat de sauna het erger maakt zoiets, sterkte
 
Terug
Bovenaan