Lichaamspakking, zonnebank en sauna

Niet naar de sauna gaan!!!
De temperatuur is daar te hoog.
Een bubbelbad kan in een later stdium weeen opwekken.
Verder in de natte turkse sauna, geen probleem en je lekker laten behandelen is ook ok.
Zonnenbank kan inderdaad sttrepen geven.
Ga dus lekker genieten, alleen kies je pakketje zorgvuldiger uit

Liefs en relax
 
hoi hoi ik zon al jaren,en ik weet zeker dat dit niet schadelijk is je kan wel.pigmentvlekken krijgen,alleen als je echt al een dikke buik hebt [verder in je zwangerschap] dan kan je beter niet meer zonnen gr manuela
 
Lieve Biaggi,

ik weet het zeker!!!!
Als je de sauna gewend bent, is het echt geen probleem. Dat is wat er bij sauna staat aangegeven. Het staat in zwangerschapsboeken en mijn gyn zei het. Ik zou zelf niet onder de zonnebank gaan, maar ze weten niet of het schadelijk is of niet.
En wat Manuela zegt, je krijgt pas zwangerschapstrepen als je verder zwanger bent.

Heel veel succes

Liefs Tatjana
 
Nou ik had dus als advies bij mijn eerste zwangerschap gekregen dat het niet verstandig is om in de sauna te gaan, maar ik was wel al verder in de zwangerschap. Ook de zonnebank werd sterk afgeraden. Nu weet ik niet hoe dat zit als je net zwanger bent.

 
In de gebruiksaanwijzing van mijn zonnebank staat dat als je zwanger bent, je goed naar je lichaam moet luisteren. Als het te warm wordt voor je, moet je eronder vandaan.
 
he biaggi,

nou, succes met de juiste keuze maken. ik zou het nu niet meer weten met al de info hierboven. ze zeggen allemaal wat anders.....
anders bel je zelf toch een vk of je ha? dan kun je toch zeggen dat je denkt zwanger te zijn/kans te hebben om zwanger te zijn. en dat je graag info wilt over de sauna etc....

succes
xx kimpansee
 
Hoi Biaggi,
hierboven staan al veel reacties, maar ik wil nog wel even kort uitleggen waarom dan niet. Ik weet dat sauna absoluut niet goed is in de eerste 7 weken van de zwangerschap (zelf wekelijkse saunabezoeker). Dit omdat je lichaamstemperatuur in een hele korte tijd veel stijgt. Deze omgevingstemperatuur vind een vruchtje niet prettig en ten gevolge daarvan afzien van innesteling. Wanneer het reeds ingenesteld is kan het afgestoten worden.
De overige zaken zoals zonnebank en lichaamspakking weet ik niet.
liefs
Miek
 
Terug
Bovenaan