Licht blauw streepje

Dankjullie voorde reacties. 
Ik heb daarna nog action test gedaan, deze was omo wit. Huisarts gebeld en die geeft aan dat ze Niet verwacht dat ik zwanger ben en dat ik moet wachten op menstruatie. En eventueel na week weer moet testen... 

[quote quote=10344007]Dankjullie voorde reacties. Ik heb daarna nog action test gedaan, deze was omo wit. Huisarts gebeld en die geeft aan dat ze Niet verwacht dat ik zwanger ben en dat ik moet wachten op menstruatie. En eventueel na week weer moet testen…[/quote]
Waarom verwacht je huisarts dat je niet zwanger bent als je een positieve en een negatieve test hebt gehad? 

Ivm de vele stress van afgelopen periode.. 
Ik kijk het nog aan totdat ik een hele cyclus heb overgeslagen (regelmatig testen) en als er dan steeds niets verandert is bel ik gewoon nog 1x.. Dus nog 1, 5week ongeveer kijk ik het aan.. 

Pfff nog steeds niks.. Geen menstruatie en geen positieve test.. Die onduidelijkheid is echt verschrikkelijk..
Had vandaag wel (beetje ranzig) veel dikke afscheiding.. En als ik 1 cyclus zou hebben overgeslagen zou ik mn eisprong al gehad moeten hebben.. Ik snap er niks meer van

Terug
Bovenaan