licht bloedverlies in week 6

hee ladies,
ik ben nieuw hier en lees zo nu en dan mee, maar vandaag wilde ik een topic aanmaken omdat ik me een beetje zorgen maak. Ben net naar de WC gegaan en bij het afvegen zag ik een klein beetje roze bloed. Ik heb vervolgens het WC papiertje een beetje in mijn vagina geduwd, om te kijken of het echt daar vandaan kwam, en dat was het geval.

Ik heb verder geen krampen, gisteravond wel sex gehad met mijn vriend, en zit nu ergens tussen week 6 en week 7 van mijn zwangerschap. Ik schrok me dood! Het kindje is zo gewenst en ik ben bang dat dit de eerste tekenen zijn van een mk. Ik las ergens dat het een innesteling kon zijn, maar dat kan toch niet zo laat in de zwangerschap?

Ik weet dat ik het even moet afwachten, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen hiermee. We hebben pas over 2 weken onze eerste echo.
 
Hoi,
Ik weet nog dat ik ook met een week of 6 ineens bloedverlies had. Ben toen naar de ha gegaan, er kon nog geen echo gemaakt worden, dus hij bereidde mij al op het ergste voor... Ook nog 2 weken moeten wachten op de echo en toen het verlossende woord van de gynaecoloog: "een gezonde zwangerschap". 
Ik hoop dus dat je een beetje kan ontspannen en de echo af kan wachten en net zulke fijne woorden te horen krijgt!
 
Goedemorgen,
Ik heb dat rond dezelfde tijd gehad. Nu 18+2 zwanger. Omdat het lichtroze is, is het waarschijnlijk een gesprongen vaatje. Kan inderdaad best door de seks komen, mijn situatie was destijds namelijk exact hetzelfde. Als je dit verder niet meer hebt gezien, denk ik dat je je niet al te druk hoeft te maken.
 
Liefs Mylène
 
Ik heb het zelfs gehad met 11 weken, gelukkig had ik die middag een echo en was er niks aan de hand, s'avonds was het ook alweer over.
 
Ik heb van week 11 tot 24 weken bloedverlies gehad. Af en toe een paar dagen niet en dan weer een paar dagen wel. Bij mij was de oorzaak een zeer gevoelige baarmoedermond. Inmiddels is ons kindje alweer ruim 2 jaar.
Niet altijd van het ergste uit gaan.
 
 
 
Ik had bij mijn oudste een bloeding met 7 weken en 4 dagen. Op mijn werk, ging even naar de wc en het bloed druipte letterlijk de wc in. Ik schrok me rot. Op mijn werk wist nog niemand het. Ben de volgende dag om een echo geweest en zagen een kloppend hartje. Dus niks aan de hand gelukkig. Hij is inmiddels 14 jaar haha. Maar het kan idd door de sex gekomen zijn. Het is nu beter doorbloed dus springt er wel eens een adertje. 
 
Terug
Bovenaan