licht bloedverlies in week 6

hi dames,

bedankt voor jullie geruststellende woorden. Net naar de WC geweest en weer een beetje lichtroze bloed bij het afvegen. Geen krampen, dus hoop dat het nog steeds gesprongen bloedvaatjes zijn.

Wel had ik pap3a en ben ik naar pap2 gegaan, ik zou eigenlijk volgende maand weer een uitstrijkje moeten doen in het ziekenhuis ter controle. Toen ik pap3a had, bloedde ik eigenlijk altijd na de sex, tijdens het uitplassen. Ik denk ook vanwege een gevoelige baarmoedermond. 

Vooralsnog geen krampen of steken, dus ik kijk het nog even aan. Het bloeden is in elk geval niet erger geworden.

Morgen komt er iemand langs van Moeders voor Moeders.

Als het bloeden elke dag een beetje is, maar een paar dagen aanhoudt, zal ik de verloskundigepraktijk een belletje geven.

Ik houd jullie op de hoogte.
 
Alleen vanochtend dus nog beetje bloed gehad, rest van de dag niet meer. Pfffff, pak van mijn hart!! 

ik ga er vanuit dat het geen beginselen waren van een mk, het blijft afwachten natuurlijk, maar ben in elk geval meer gerust.

Heb het idee dat ik pas echt kan genieten van mijn zwangerschap vanaf de 13e week... maar ga mijn best doen om er vanaf nu ook al meer van te genieten. 

Bedankt dames nogmaals, voor het delen van jullie ervaringen.
 
Hoi dames ik weet niet zo goed waar ik moet zijn met me vraag en wil graag vragen of iemand t zelfde heeft mee gemaakt en jullie advies of menig erover 
ik heb 2 weken geleden een zwangerschaps test gedaan van cb die gaf toen aan zwanger met 1-2 nou ben ik afgelopen zondag gaan bloeden helderrood bloed zonder zonder stolsels of krampen vandaag  word t al gelukkig een stuk minder ik heb ook afentoe last van kleine steken aan de linkerkant van me buik zeg maar ter hoogte van me eierstok weet niet zo goed wat ik moet ik lees van alles op t internet en maak me vreselijk druk of een miskraam of toch nog zwanger is er iemand die dit ook mee gemaakt heeft of zo iets Dankje wel alvast voor t lezen ?
 
 
Terug
Bovenaan