licht gewicht baby

hoi
zijn er nog meer babys met een gewicht van 4430 bij 13 weken oud.
ik geef bv op verzoek
ze is trouwens wel heel tevreden en lacht veel vooral na de voeding echt voldaan

hoi,
ik dacht dat de mijne een kleintje was! Ik heb het even nagezocht en Jasmijn was met 12 weken 4810 gram. Gisteren zag ik voor het eerst een baby van dezelfde leeftijd (nu een half jaar) en dat was me toch een beer, daarbij vergeleken had ik echt een ineminie baby.
Hoe zwaar was jouw baby bij de geboorte?
Jasmijn was 2500 gram (18 dagen voor de uitgerekende datum bevallen)
groeten Elke

Jasmijn is nu 6 maanden en krijgt 4 voedingen, 2x borstvoeding (om 7 en om 19.00 uur) en 2x de fles overdag. Sinds een week of 2 is de borstvoeding niet meer genoeg en moet ik daarna dus nog de fles geven. Ik heb daarom besloten om helemaal te stoppen want dat is zo'n gedoe.
groeten Elke

Nee, die van mij was toen wel wat groter (bijna 6 kilo), maar zit nu in een "groeidipje", gaat niet meer zo hard. (Hij is nu 19 weken en nog geen 7 kilo) Maar ik denk maar zo: zolang je kind vrolijk is en alert is er niks aan de hand hoor! Ze moeten zo ongeveer 6 flinke pasluiers op een dag hebben en dan is het oke schijnt... Ik zou me niet te druk maken als ik jou was en lekker genieten van je vrolijke friemel ! Bv op verzoek is perfect! Je kindje geeft zelf wel aan wat 'ie nodig heeft. Succes!

Groetjes Edith

Hoi! Ik lees net op het forum dat twee plasluiers op een dag ook voldoende zijn....  Ik dacht ongeveer zes. Nouja, hou minimaal twee flinke plasluiers aan en zolang je kind vrolijk is en er gezond uitziet!

Groetjes Edith

Hier ook zo'n kleintje bij 12 weken woog mijn dochter 3950 gram. Hartstikke tevreden en alert. Bij het consultatiebureau moesten we wel wat vaker komen wegen, maar ondertussen is ze 4,5 maand en weegt nu 5 kilo

hoi maartje06

geef jij ook borstvoeding, ik kreeg de laatste keer bij het cb de vraag hoeveel melk ze dronk op de crech en dat is 100 cc bv afgekolft per keer, dat schijnt weinig te wezen, maar meer wil ze niet.

Terug
Bovenaan