licht gewicht baby

Hoi,

Mijn dochtertje is nog lichter. Met 18 weken was ze 4435 gram. Bij haar geboorte 3400 en afgevallen tot 3060 gram.
Ik geef ook volledig borstvoeding op verzoek.
Inmiddels ook al een paar keer commentaar gehad van het CB omdat ze niet hard genoeg groeit...anderhalve week geleden op aanraden van CB (eigenlijk wilden ze dat ik maar flesvoeding ging geven) een lactatiekundige geraadpleegt.
Afgelopen vrijdag weer extra wezen wegen en ze was ineens 4720 gram, dus 285 gram aangekomen in 9 dagen tijd. Ik wist niet wat ik hoorde. Echt heel veel. We gaan dus gewoon lekker door met de borstvoeding.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Mijn dochter drinkt trouwens uit een fles 180 ml. Dat gaat er zonder problemen in en ze houd ook alles binnen. Ik denk dat als ik meer aan zou bieden ze ook meer zou drinken. Maar zoveel krijg ik amper gekolfd, dus zolang ze hier tevreden mee is...

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

mijn dochtertje krijgt de flesjes afgekolde melk alleen op de crech en van papa, van mij krijgt ze alleen de borst. maar 180 cc krijgt ze echt niet weg hoor.
als ze echt honger heeft krijgt ze 120 cc op.
ik heb ook eens gekeken wat ze op de crech drinkt, en dat is ca 250 cc ( 1 dag crech)
maar ze is wel heel tevreden en lacht veel

Terug
Bovenaan