Licht in hoofd

Hoi,

Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger en sinds een paar dagen ben ik telkens zo licht in mijn hoofd. Echt heel vervelend, heb ook bijna continu een zeurderig hoofd. Nog niet echt hoofdpijn, maar echt zeuren. Ik loop bij de gyn en daar moet ik de 14de pas weer naar toe dus ik denk eens kijken of er hier meer meiden mee zijn die hetzelfde voelen en wat er tegen gedaan kan worden.

groetjes Karin

Licht in je hoofd, bedoel je dan duizelig zijn? Ik heb dat nu ik zwanger ben ook sneller dan normaal. Het heeft ook te maken met je bloedsomloop, alles gaat een beetje anders. Te minste zo heb ik het opgeslagen van de vorige zwangerschap.

Je kunt er niet zoveel aan doen, het hoort erbij en als het te erg wordt dan laten ze een bleodonderzoek doen, kijken of dat in orde is.

Liefs grote broer

Af en toe duizelig ja... Maar meer dat wanneer je opkijkt of zo dat het dan heel vreemd voelt in mijn hoofd sterretjes enzo. Ik las net wat over zout eten dus heb maar een cup a soup gepakt om te kijken of dat wil helpen.
Moet zeggen dat heel de dag achter de pc op de zaak ook niet echt mee wil helpen.
Maar goed, het hoort er inderdaad gewoon bij dus kan alleen maar hopen dat het snel weer verdwijnt. Ik ga het volgende week wel even aangeven bij de gyn in ieder geval.

ik zie ook af en toe sterretjes (lichtflitsen) bij opstaan of als ik onder de douche vandaan kom. Doordat we zoveel meer bloed hebben en het zo hard rond moet pompen omdat het ook fungeert als eten, drinken en een luier voor de baby en natuurlijk het badje waar het zich heerlijk in schuilhoudt hebben wij hier last van .
helaas normaal beetje lastig. Meer kleinere hoeveelheden eten werkt bij mij redelijk...dus echt elke 1.5 tot 2 uur. Zo heb ik altijd voedsel in mijn maag waar mijn lichaam wat mee kan...maar verder is het rustig opstaan en niet meer zoals we gewent zijn snel snel even vanaf onze pc naar de printer spurten of een vergadering in rennen iets meer tijd voor onszelf nemen is the key.
succes

volgens mij gaat op een bepaald moment in de zwangerschap je bloeddruk ook iets naar beneden.

Ik heb t ook met te warm douchen enzo snel opstaan. maar anders bel je toch even naar de verloskundige of gyn.? vragen kan geen kwaad.

Dikke kus amanda!

Ik had later vanmiddag de gyn gebeld, maar die assistente was geloof ik druk bezig met heel andere dingen en kapte me steeds af :(
het was nog zo pril allemaal dus hoort erbij volgens haar, volgens mijn mening vind ik bijna 13 weken niet echt heel pril meer. Maar goed, dat is mijn mening dan haha Dus ik ben er nog niets mee opgeschoten eigenlijk. Ik hou het wel gewoon in de gaten, heb ook nog wat dextro gehaald net. Misschien dat dat nog wil helpen of zo, hoop het maar.
Snel opstaan moet ik idd ook niet doen nee.

Hee Karin!

Ik had/heb hetzelfde... Steeds licht in mijn hoofd en heel trillerig... Voel me op sommige momenten ook echt niet helemaal goed.
Dacht dat het misschien een te lage suiker was...

Afgelopen woensdag naar de VK en meteen gevraagd. Blijkt mijn bloeddruk heel laag te zijn (94/62) Mij is geadviseerd om een rolletje drop in mijn tas te stoppen en regelmatig een dropje te nemen. Dit ben ik meteen gaan doen en het helpt echt..

Misschien dus even je bloeddruk en/of suiker laten controleren en anders voor de zekerheid af en toe een dropje nemen.

Ik zou het wel zeker ff aankaarten als je een afspraak hebt.

Terug
Bovenaan