Licht in hoofd

Ik heb het snel als m'n ijzer te laag zit. Dat heb je toch ook meer nodig als je meer bloed aanmaakt.
Dus andijvie eten en vlees.
Had het ook al voor m'n zwangerschap omdat ik vegatarisch eet en dus niet zoveel ijzer binnenkrijg als een vleeseter. En ik merk echt verschil na een stamppotje!! (en nu dan tijdelijk met hemaworst.....hmmmmm)

13 weken is niet pril!!!

Vind ik ook hoor!

Anders bel je even je huisarts! als je zwanger bent word je altijd heel serieus genomen en die neemt zo even je bloeddruk op!

Wedde?

Succes meiden!

Ik heb het ook hoor af en toe gaat de wereld om je heen even weg :). Maar dat kan vanalles zijn hoor. Je suiker kan wat laag zijn, hb te laag, vermoeidheid, bloeddruk wat laag. Ik zou zeggen kijk het gerust even aan tot de 14e en vertrouw je het eerder niet dan ga je gewoon nog een keer bellen en vraag je de mevrouw vriendelijk of ze heel snel even naar een 13 weken zwangere vrouw wil luisteren!

Thnx voor alle reacties, ik heb idd wat drop in huis gehaald en daar pak ik af en toe wat van. Het lijkt iets minder dus ik probeer het gewoon even aan te kijken nog en probeer me een beetje rustig te houden. al gaat dat niet altijd even makkelijk met een draak van 4 1/2 in huis ;)

Nou ik heb er idd ook last van..ben 11 weken en 2 dagen vandaag. De ene dag heb ik er meer lasst van dan de andere dag maar wat ik nu geregeld eet is een broodje of cracker met appelstroop daar zit weer ijzer in is ook goed.

ik denk idd dat je bloeddruk laag is, die van mij was bij de laatste controle wel laag op zich hartstikke goed maar voor de duizeligheid weer wat minder. maar ik denk vooral gewoon rustig aan doen ! ook ben ik heel erg moe dus wie weet is het een combi van van alles bij elkaar!

succes allemaal:)

@roos, hoe laag was jouw bloeddruk aangezien die toch nog goed was... De mijne was 92/61. Ik ken een lage bloeddruk helemaal niet. Normaal ligt is volgens mij rond de 120/ 80 ofzo... Zal t eens nakijken op mijn vorige zw kaarten.

Terug
Bovenaan