licht ontvlambaar

A

Anoniem

Guest
hey meiden

Ik weet niet zo goed waar ik last van heb.. of eigenlijk wel. Ik voel me deze week anders dan anders.. ik ben een niet heel geduldig persoon. Maar deze week hoeft er maar wat te gebeuren en ik schiet zowat uit mijn vel. Lees; de honden doen dingen die ze niet mogen/ luisteren niet, het eten is niet optijd klaar, bepaalde opmerkingen enz.
Ook moet ik al een paar dagen veel meer plassen dan normaal.. ben erg moe, slaap onrustig 's ochtends vroeg wakker..

Op mijn werk gaat het ook helemaal niet lekker, zeg gerust k*t. Ik had liever vorige week ontslag genomen dan vandaag. Maar ik weet niet zo goed wat ik wel wil, dit beroep iig zeker niet meer! Ben het echt zat. Ik heb wel een idee van wat wel maar kan daar helaas geen vacatures van vinden:(

Al met al zit ik weer even niet lekker in mijn vel.. En haal ik me van alles in mijn hoofd terwijl mijn gevoel heel sterk zegt van niet, ondanks dat we goed geklust hebben..

Moest het even kwijt!

Liefs Renate

Wat vervelend Renate!!! Je hebt een beetje positiviteit nodig! Morgenavond al plannen??
Hier hangt namelijk veel positiviteit en kun je je hart een beetje luchten. Liefs

heyy

Ja sint maarten met me eigen gemaakt lampion whahaha
Nee ga niks doen zaterdag weer werken he dus optijd te bed..
Maar als je een koppie wil komen doen ben je welkom dat weet je! Wat fijn dat jullie daar veel positief nieuws hebben!! Ik word er wel een beetje nieuwschierig van!?!

Liefs

Ooooo lieverd, wat kut zeg! Wou dat ik wat voor je kon doen! Weet je wat zo lastig is, je wilt van alles voelen maar je weet tegelijkertijd ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden en dat is zo waardeloos!
Er zit weer niets anders op dan afwachten....... Sterkte!

Wat betreft je baan, wat zou je dan willen doen? Als je ongelukkig word van je werk dan moet je dat zeker niet nog al te lang blijven doen (als je daar keuze in hebt) Je leeft eerst en dan komt je werk hoor. Tuurlijk is het heel belangrijk maar niet als je er ongelukkig van word.

Ik hoop echt dat al je symptomen duiden op een zwangerschap! Ik ga een kaarsje voor je branden! :)

Hou je taai! Liefs Lynn.

@ Lynn

Wat ben je toch een lieverd! Altijd een uitgebreid positief bericht bij iedereen die weer eens aan het klagen is! Echt lief!

Ja ik ben al een tijdje ongelukkig in mijn werk..maarja geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt he..
Ik ben nu kapster maar heb ook een aantal jaar in de toerisme gewerkt en dat begint nu weer te knagen. Het liefste zou ik receptioniste op een vakantiepark willen zijn (ook al gedaan) of front of backoffice in een hotel. Of reisadviseuse) Maar ik kijk ook alvast uit naar 3 dagen.. en veel is fulltime. en niet om de hoek. Ik heb nu wel wat gevonden van d-reizen maar dat is zonder files 3 kwartier rijden van hier. Dat is voor 3 dagen maar schijnt heel slecht te verdienen.. (Lees 1400 bruto fulltime en manager functie..) en de vacature die open staat is een junior functie. Ik heb geen toeristische opleiding gedaan en daar vragen ze wel altijd om.
Lastig dus!

Liefs

Oh da's moeilijk ja.....en ik wil niet veel zeggen maar dat is ook echt een slecht salaris! Voor ieder wat wils hoor maar met het oog op de nabije toekomst he?!

Maar echt hoor, je moet doen wat je leuk vind en het moet haalbaar zijn, ook qua reistijd. Ik zit zelf 4 dagen in de week ruim 1 uur heen en 1 uur terug in de auto en ik krijg geen reiskostenvergoeding dus ben ik 1 dag minder gaan werken, scheelt weer benzine... haha!

Mogelijk maar ik hoop echt dat er snel iets op je pad komt waar je gelukkig van word! Qua werk dan he want jullie baby komt vast ook gauw! Gaan we vanuit.

Kom op he, lieverd! Komt tijd, komt raad! Liefs!

Thanks lieverd!

Ja ik heb dat van internet en ja of dat waar is weet je natuurlijk ook niet zeker. Ik vind een reistijd van 2u op een dag best veel.. heb het ook jaren gedaan maar ben nu verwend met heen en terug misschien een kwartier en dat is toch wel heeel lekker!

Ik hoop dat ik snel wat kan vinden en dat ik vanaf volgende zomer lekker mag moederen:):)
Net als alle andere meiden hier die nog op de lijst staan!

Liefs

Hey Renate,

het klinkt misschien een beetje zweverig wat ik nu ga zeggen en het kan uiteraard komen door alle andere dingen.
Maar het is weer volle maan. ik word hier zelf ook erg onrustig van (nu alleen niet) en slaap heel slecht die dagen (nu ook(ik heb het een tijdje in de gaten gehouden wanneer ik zo slecht sliep en altijd rond volle maan))
En het zwanger worden erbij helpt ook niet echt natuurlijk en je baan erbij.

heel veel sterkte!

Liefs,
Nanny

Terug
Bovenaan