licht ontvlambaar

Hey Renate!
Zit je even in de rats meid! Ben ik even off-line:) lees ik zo'n triest berichtje van jou! Wat jammer dat je je zo voelt. Maar het kan he, die hormonen doen gewoon zoveel met je! En dan ook nog eens je werk, bah bah.
Maar zoals ik al las heb je niet snel oog op iets anders dat is wel balen.
Het is fijn als je werk oke is zodat je verder lekker kunt balen zeg maar. Dan is je werk nog leuk en kun je daar een goede afleiding in vinden. Maar ik begrijp het heel goed hoor. Ik vind mijn werk nu nog wel leuk maar ondanks dat gaan de dagen steeds langzamer en duurt het eeuwen voor het de 18de is!

Kop op meid, nog een weekje en dan weet je weer meer!!

Liefs Mascha

@ nanny
dat klinkt idd zweverig maar wie weet.. Het is gewoon zo raar.. Ik heb het ook de hele week al stervenskoud! Met de kachel en een trui aan nog ijsvoeten.. In bed met een dubbel dekbed EN nog een slaapzak erover heen en nog koud hebben! Ik ben al de hele week standaard om 6.15 wakker! Das echt vroeg als je vrij bent.. Of nog irritanter je wekker gaat een kwartier later (zoals vanmorgen)
ik kan niet zeggen waar het aan ligt maar het kan zeker met mijn werk te maken hebben:(

@ macha
ja het is moeilijk om ander werk te vinden, vooral als je niet weet wat je wilt! Ja we weten wat we willen maar dat is nu niet haalbaar.. Daarvoor gaan we in februari eerst naar de emigratiebeurs (iets beginnen in Normadie Frankrijk) ik vond de tijd snel gaan tot vandaag heb ik zoiets van laat de 18e maar snel komen! Ik ga donderdagochtend testen denk ik.. We hebben goed ons best gedaan dus het zal toch wel moeten lukken!

Thanks meiden!

Liefs

Ik ga iig heel, heel hard voor je duimen dat het raak is en dat je je (schoon)ouders mag gaan verblijden met het nieuws dat ze hun eerste kleinkind verwachten! Dat zou toch helemaal te gek zijn!

P.s. ik slaap ook heel slecht de afgelopen week (ben niet zwanger) en heb het ook heel erg koud, idd van die ijsvoeten.....zal wel aan de maan en het weer liggen.... Whahaha! Ohja en dat ik ziek ben, helpt ook niet mee.....Whaha!

Sterkte meid om die laatste week door te komen, hoop dat ie voorbij vliegt!

Liefs!

Thanks Lynn

Mijn ouders hun 1e kleinkind en van mijn schoonouders dan de 2e! Dat zou zeker te gek zijn. Ik hoop het zo! Mijn vriend is er nu ook veel mee bezig! Dat vind ik echt leuk want de eerste 3 mnd was dat niet zo erg.
Haha ik reed uit mijn werk naar huis en zag de volle maan toen moest ik gelijk aan dit topic denken.

Ik wou ook dat ik kon vliegen euhh de week voorbij vliegt;) haha

Liefs

Hallo Dames,

Ik ben nieuw hier op het forum en ik las meteen dit bericht.
Ook ik voel me afgelopen week zoals hier word omschreven.
Ben sinds juli gestopt met de pil en hopelijk is het nu raak.
Heb wel steeds de angst dat ik het maar ik mijn hoofd haal omdat de wil er zo graag is. Heb jij dat ook Renate?
Moet afwachten tot volgend weekend.

Groetjes Yvon

Hoi Yvon

Ik ben ook (eind) juli gestopt. Dat hebben niet alleen wij helaas maar bijna alle meiden hier.. omdat we het zo graag willen denken we ook van alles te voelen. Ik heb afgelopen 3mnd heel sterk het gevoel gehad dat het raak zou zijn. Deze maand heb ik dat dus juist niet.. we hebben juist deze maand heel goed kunnen klussen. Maar ondanks dat zegt mijn gevoel van niet.. Maar mijn hoop natuurlijk weer wel.. Zo dubbel allemaal.
Wanneer is jou NOD? Mijne de 18e.. nog een paar nachtjes slapen!

als je wilt kun je je NOD ook in het NOD-lijstje er tussen zetten. Dat is ook een topic in de lijst.

Liefs Renate

Haha dat is ook mij nod dag de 18e. Toevallig zeg!
Hmm ook afwachten dus. Ik was na het stoppen heel onregelmatig met tussenbloedingen enzo.Nu was het voor het eerst met regelmaat, wel met een tussenbloeding maar wie weet is dat dan altijd de eisprong geweest. Ik ben begin juli gestopt.
Ik zal eens kijken naar dat topic. Thnx voor je berichtje!

@ Yvon
Haha Join the Club we zijn inmiddels al met 5 of 6 geloof ik op die datum. Naar mijn weten verlies je geen bloed bij een eisprong maar kun je het (niet iedereen) wel merken aan je slijm of sommigen voelen het ook met steekjes of krampjes...
nog 5 nachtjes! haha ik denk dat ik donderdag ga testen.. Maar heb echt mijn twijfels

Liefs

Terug
Bovenaan