licht positieve zwangerschaptest

<p>Hoi hoi hier kort mijn verhaal. Ik heb op 2 dec mijn prikpil voor het eerst gehad uiteindelijk na uitrekenen had ik mijn prikpil te laat laten zetten. Nu heb ik onveilige seks gehad een aantal keer en ook op de dag dat ik vermoedelijk mijn eisprong had. Aan de hand daar van had de dokter mij geadviseerd om bloed te prikken. Op vrijdag 20 dec heb ik bloed geprikt en daar kwam 1 hcg uit. Daarna moest ik maandag 23 dec weer even bloedprikken om te kijken of het is opgelopen en dat was het niet ik zat weer op 1 hcg. Ik heb het toen maar gelaten want ja bloed is het meest betrouwbaar tot dat ik nu ondertussen 3 dagen overtijd ben en wel nog steeds last heb van zwangerschap symptomen. Nu dacht ik weetje wat ik doe gewoon een test van de bb en daar heb ik een HEEL licht streepje op. Nu weet ik niet of dit wel kan kloppen. Iemand die zoiets heeft meegemaakt? sorry het is toch een lang verhaal geworden? </p>

Een lichte streep is in mijn ogen wel een streep. Wellicht kan je nog een foto plaatsen zodat we mee kunnen kijken. Voor de zekerheid zou ik maandag nog een test doen of de huisarts bellen voor advies. Sterkte ?

Maar bij de dokter had ik maar 1 hcg in mn bloed en 3dagen er na nog steeds maar 1 hcg in bloed dus onder de 5 hcg  . Daarom twijfel ik

Ik werd zelf met de prikpil niet meer ongesteld, al is dat zó lang geleden dat ik niet meer zeker ben of dit direct zo was...
Bloed zou inderdaad doorslaggevend moeten zijn. Want wanneer zou je ovulatie zijn geweest? 
Een foto kan je delen door een foto via mupload te uploaden en de link hier te delen. 

Als het streepje binnen de afleestijd kwam, zou het toch een positieve test zijn. Morgen toch nog eens bloed laten prikken?

Terug
Bovenaan