licht positieve zwangerschaptest

@bo-belle ik heb zelf vorig jaar aan de prikpil gezeten en ik weet nog dat ik de eerste 2 maanden erna nog mijn gewoonlijke cyclus had. ik heb een app en volgens de app was mijn meest vruchtbare periode van 10 tot 12 dec 

@klijn was binnen de aflees tijd 

https://www.mupload.nl/
via die website kun je een foto uploaden en de link delen in je topic, zodat mensen kunnen meekijken met je foto

Wat is normaal jouw  lf dan? Als ik uitga van 14 dagen (een gemiddelde) dan is je nod dus 26 dec en zou je op 3 dagen voor nod als laatst bloed hebben laten prikken... zou je dan in theorie te vroeg kunnen hebben getest? Ik vind het spannend haha!
Je kan het beste morgen nog even een test doen om te zien of de streepjes oplopen.... 

@bo-belle ik vind het dus ook zo spannend en mijn vriendin zei dat dus ook al? ben totaal niet bezig met zwanger worden vandaar die prikpil? maar het is zeker welkom

Ik zie het streepje op je foto ook staan hoor. Jeetje wat spannend. Het zou kunnen dat je iets te vroeg bloed hebt laten prikken bij de dokter. Het ziet er ook nog wel erg pril uit. Maar een streepje staat er inderdaad.

Terug
Bovenaan