Licht streepje action Early test

<p>Vanmorgen een test gedaan en nou zagen we een heel licht streepje. Dit is met action Early test. We hebben clomid gebruikt en kan mijn cyclus niet. Vandaag cyclusdag 31. Kan de Early ook bij licht streepje toch niet zwanger zijn? </p>

Bij mij gaf die test ook een heel licht streepje. Omdat ik het niet kon geloven heb ik de volgende dag een clearblue test gedaan. En ja hoor... 2-3 weken zwanger. Ik heb vaker gelezen dat de test van de action maar heel licht kleurt als je zwanger bent. Google het maar. Dan lees je de ervaringen van die test. Ik denk dat ik je mag feliciteren. Gefeliciteerd ?

Ik had 4 positieve testen met de action test. 2 x negatieve test met kruidvat test ..en Ik geloofde het niet want de vorige waren juist positief dus ik deed maar een claibleu test en die bleek ook 3 weken zwanger aan te geven toch nog na  2 dagen overtijd te zijn ongesteld geworden. 

Die action test is hartstikke goed.. zelfs de ovulatietest van action kleurt positief als je zwanger bent. Ik verspil nooit meer geld aan die clearblue testen. Ik had een positieve test in augustus, de volgende dag ging ik bloed afname doen voor mijn HCG waarden en die waarden stonden toen nog maar op 74. Was bij wijze van spreken nog maar net bevrucht en testte al positief dus.. proficiat! ??

Hi meiden,
voor mij de eerste keer op zo’n forum. Schaam me bijna om het te vragen omdat het waarschijnlijk gewoon negatief is, maar ik heb de laatste tijd ineens een veel minder zuivere huid, pijnlijke tepels en menstruatiekramp terwijl ik in principe gewoon de pil doorslik atm. Nu een basis test van de etos gedaan (met zo’n pipet) en ik twijfel of het streepje wat ik zie voorgedrukt is? Je moet m dus tegen het licht houden wil je het zien, maar in de bijsluiter staat dat het alleen negatief is als er ‘geen enkele’ streep te zien is...heeft iemand anders hier ervaring mee?

Hoe licht het streepje ook is, een streepje betekent altijd zwanger, dus gefeliciteerd!
Overigens kan ik bevestigen wat ElsieJoy zegt, ik heb de ervaring dat de Kruidvat 2v5 nog gevoeliger is dan de Action Early, omdat ik een paar dagen voor mijn NOD op dezelfde dag heb getets met beide testen en Action Early gaf toen negatief en Kruidvat 2v5 al wel postitief. 

Mm, ik twijfel toch nog of het geen voorgedrukt streepje is...ik weet niet eens of dat überhaupt bestaat maar lees er weleens iets over. Dat zou natuurlijk wel heel irritant zijn als je in principe geen streep hoort te zien! Ik wacht het nog even af, omdat ik ook meestal de pil doorslik heb ik in die zin natuurlijk ook een onregelmatige cyclus dus heb geen idee wanneer de bevruchting dan plaats zou hebben gevonden (wel ziek geweest en soms vergeten) Over paar dagen maar nog eens testen :)

Terug
Bovenaan