Licht streepje action Early test

Hallo 
Ik heb ook een vraagje 
Ik heb gister een test gedaan van de action en die geeft een heel licht streepje aan en vandaag heb ik weer een test gedaan van de action maar die geeft niks aan .
Ben ik nou zwanger of niet ???? 

Ik heb echt een inie minie licht streepje die je echt bijna niet ziet maar moet over 4 dagen ongesteld worden .
Wat denken jullie loos alarm of toch niet ? 
Morgen vroeg nog maar is een testje doen 

Ik had 3 dagen voor nod voor t eerst getest met early action die gaf een superlicht streepje, dag daarop ook en de dag daarna weer dus voor de zekerheid clearblue test gehaald en die gaf 2-3 weken zwanger aan nu inmiddels bijna 9 wkn zwanger! Streep is toch echt streep! 

Wat een streepjes! Wees wel voorzichtig blij met testen voor NOD (ik ben ook te ongeduldig hoor!). Ik heb eens ergens gelezen dat 40% van de 'zwangerschappen' afgebroken wordt voor/rond de NOD. Best wel veel dus! Ik heb het zelf al twee maal mee gemaakt..

Hoi meiden,

Ik heb dus van ochtend ook 2 x getest met de early test van de action.beide testen een heeeeel licht streepje.  Nu weet ik nog niet precies of het  1 of 2 dagen voor mn nod is. Omdat ik nog geen duidelijkheid had op mn eigen cyclus. 
Maar ik maak mezelf echt helemaal gek.
Net 2 testen bij kruidvat gekocht 2v 5 zo geneigd om er nog 1 te doen. Maar mn man zegt gewoon wachten tot morgen ..
Verschrikkelijk die onzekerheid..
Liefs jantje ongeduld ?

Terug
Bovenaan