Licht streepje kruitvat early test 4dagen voor nod

<p>Goedemiddag dames,</p><p>Eind mei heb ik helaas een miskraam gehad. (3de) </p><p>Nu heb ik gisteren einde van de dag getest en vanmorgen nog een keer met ochtend urine.</p><p>Heb getest met de kruitvat early test. 4 dagen vooraf. </p><p>A.s dinsdag zou mijn menstruatie eigenlijk moeten beginnen.</p><p>Gisteren rond 16.30 was de test heel licht positief.</p><p>Vanmorgen was het streepje een beetje beter te zien. Maar nog minimaal.</p><p>Durf eigenlijk nog niet echt een gat in de lucht te springen. Want lees allemaal andere verhalen over de kruitvat early test. Vals positief etc. </p><p>De kruitvat 2v5 is nog helemaal wit en nog geen streepje op te zien. </p><p>Zijn er dames die dit ook hebben gehad. Wat zijn jullie ervaringen? </p>

Is het lichte streepje dat je ziet even breed als de controlestreep? Of is het meer een dunne penstreep?
Ik had namelijk een penstreep en dat was inderdaad vals. Voor mij nooit meer dat type testen! Maar ik duim voor je. 

Runbabyrun dank je wel voor je reactie Ik ga een foto plaatsen.

Van gisteren en van vandaag
  Gisteren minimaal: https://www.mupload.nl/img/baqikhz847.jpeg
Vandaag beetje beter:
https://www.mupload.nl/img/aafeiaoqx3.jpeg

vindt trouwens dat je het op foto niet heel best ziet.

Moeilijk te zien maar ik denk idd wel iets te zien! Ik zie in ieder geval niet de penstreep die ik bij mezelf zag. 
Zou nu wel gewoon naar een ander type test gaan, denk ik. Maar echt nog even wachten (als dat lukt) liefst tot dinsdag ook. 
Toen ik zwanger raakte was de Kruidvat 2v5 héél licht positief op mijn NOD. Denk dat als ik eerder had getest, er niks te zien was geweest. 

Echt heel erg bedankt voor je reactie runbabyrun.
we wacht het gewoon nog heel even af.
heb de kruitvat 2v5 ook in huis. Dus wacht nog wel even. 

is hij bij jou wel opgelopen toen?

Ik heb helaas eind mei ook een miskraam gehad. Na 4 weken had ik weer mijn menstruatie, op 12 juli begon ik opeens wat bloed te verliezen daarom heb ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan. Deze was overduidelijk positief!  Soms heb je nog veel hcg in je lichaam zitten waardoor de zwangerschapstest positief is. Volgens de huisarts is de zwangerschapstest na 40 dagen na de miskraam weer betrouwbaar, ik zat er al ver overheen. Ik heb als advies van de verloskundige meegekregen elke week even te testen. Ik heb gisteren weer een test gedaan en helaas, wat ik al dacht was de test dit keer negatief. 

ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent, dus ik zou een andere test kopen, ik heb zaterdag de clearblue test gedaan waarop je gelijk kan zien hoeveel weken je zwanger bent of juist niet zwanger. 

Hoi gebruiker bedankt voor je reactie.
Klopt inderdaad wat je zegt. Dat had mijn verloskundige ook gezegd inderdaad. Heb al weken niet meer positief getest dus het kan niet meer van miskraam zijn.

Morgenochtend ga ik nog eens testen denk ik.

oo spannend en wat kwam er uit uit de cb test? 

Hallo dromertje,  oh wat fijn! Dus jij wist al dat je hcg niet meer in je lichaam aanwezig was, dan snap ik het en dan kan het inderdaad ook niet van je miskraam zijn. Wat een opluchting, ik hoop voor je dat je zwanger bent. 
Ik wist daar in tegen dus niet of het van mijn miskraam was of een nieuwe zwangerschap, ik heb zaterdag (gisteren) dus een cb gedaan en die gaf niet zwanger aan, terwijl ik op 12 juli 2 dikke strepen had en afgelopen donderdag de test ook nog positief was. De cb gaf dus aan dat ik niet zwanger ben. Heel spijtig maar had het wel verwacht maar vaak is bij een spontane miskraam en een korte zwangerschap ( 6weken) de hcg heel snel uit je lichaam, bij mij is het net iets anders gelopen. Maar goed we gaan er weer voor! 

Terug
Bovenaan