Licht streepje kruitvat early test 4dagen voor nod

Hey gebruiker,
Klopt gelukkig heeft de vk dit gezegd tegen mij. Ik teste na 5 dagen al niet meer positief. Heel bizar t ene moment ben je zo blij door die strepen en t andere moment zie je gewoon helemaal niks meer.
Zul jij ook alles van weten echt heel heftig.

Maar kan het niet zijn dat je voor de cb te weinig hcg in je lichaam heb. En toch wel zwanger bent? 
Hoop dat jullie snel zwanger zijn gebruiker! 

hey Dromertje,
ja het is echt heel heftig! Maar dat weet jij helaas ook. Ik vind het wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben, hoe hard het ook klinkt. Ik heb nog nooit een miskraam gehad en dacht nooit een te krijgen. Je hoort altijd om je heen dat het gebeurd maar je denkt altijd, mij overkomt dat niet! 

zou het? Dat de cb dat nog niet kan meten? Ik verlies af en toe nog wel bloed, heel minimaal en heb gevoelige borsten. Maarja, ik moet ook rond 28 juli ongesteld worden, tegen mijn menstruatie aan krijg ik ook altijd gevoelige borsten. Het is zo onzeker allemaal, voor nu ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben en wacht gewoon mijn menstruatie af, daarna zie ik wel of ik het word ja of nee? 
ik hoop ook dat jullie snel zwanger zijn, of misschien al zijn. ? 

Getest met de kruitvat 2v5
En dan zak de moed me toch weer in de schoenen. 
Niks te zien. 
Echt hoe kan dat nou, de ene wel en de andere niet. 

He wat balen!
Helaas sluit dit wel aan bij alle ervaringen die ik lees over deze test. In het vervolg het liefst links laten liggen. Want valse hoop is echt niet grappig :(

Mij zijn de actiontesten (de normale) heel erg goed bevallen. Maar hoor ook veel goede verhalen over kv 2 voor 5.
Hopelijk is het alsnog snel raak voor je! 

Hi sylvestertje,
Ja echt niet grappig inderdaad belachelijk dat dit dan verkocht mag worden.  
ik heb de vroege testen van Action gekocht en vanmorgen met me 2de plasje de test gedaan. 
Ik twijfel nu ook over mijn menstruatie want uit me berekening moet ik donderdag of vrijdag pas ongesteld worden en was er van overtuigd morgen (dinsdag).

Maar zou dat veel invloed hebben op de testen? 

Bij de meeste testen is een tuurstreepje gewoon positief. Deze testen geven eigenlijk altijd een streepje. De bijsluiter stelt wel heel duidelijk dat de streep even breed moet zijn. Maar maakt een uitslag wel minder goed te interpreteren als je vroeg test.
Als je vrijdag ongesteld moet worden was het maandag 4 dagen voor NOD dan kan het goed zijn dat je ten onrechte negatief test omdat er gewoon nog niet voldoende meetbaar hcg is (ook omdat het niet de eerste plas was)of omdat het eitje nog niet is ingenesteld..
Zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop! Eisprong kan ook zomaar wat later zijn. Hoewel die marge minder groot is als je bijv. ovulatietesten gebruikt.
Ik duim iig voor je!
Ben het trouwens met je eens dat die testen gewoon uit de handel moeten. Er zijn zoveel betere testen op de markt. 

Ja is echt schandalig maarja..
ik ga gewoon even afwachten en als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan zal ik eens gaan testen. 
Bedankt voor je reactie ☺️

Terug
Bovenaan