licht streepje na 2 uur?

Vraag jullie bij deze om raad.
Ik heb vanmorgen een berichtje hierop gezet dat ik nega getest had, 4 dagen voor NOD. Met zo'n 'speciale' gevoelige test dan wel. Echter, eerst zag ik niets, maar na 2 uur wel een licht streepje. Hebben meer mensen dit wel eens ervaren?
Voor de grap heeft mijn man op een andere test getest en daar zag je na een tijd geen 2e streepje. Wat nu?? Ik wacht denk ik maar tot mijn NOD, aanstaande woensdag.
Ik hoor het graag van jullie!

liefs
Fee Julia

hoi fee julia,

Tje spannend man! Bij jou kan het dus gewoon nog steeds. Zo'n streepje lijkt me toch wel wat te zeggen. Maar ik heb dit zelf nog nooit gehad dus spreek niet uit ervaring. Je moet gewoon nog even een halve week volhouden. En dan ga je woensdag vast positief testen. Ik zal voor je duimen. Veel sterkte deze dagen.

Groeten van mij

Hoi fee julia,

Ja, dat maakt het natuurlijk wel spannend! Al staat er ook altijd wel op de test
dat je het resultaat met +/- 3 minuten ofzo af moet kunnen lezen. Maar, het is toch wel vreemd dat er na 2 uur een postitief resultaat is. Je denkt dat toch....???? Want hoe kan het anders positief worden?
Als ik jou was zou ik proberen te wachten tot woensdag. Dan weet je zeker dat er resultaat aanwezig kan zijn.
Hou je dat vol tot woensdag? Veel succes en ik hoop met je mee!

Groet Til

hallo

ik heb hetzelfde gehad had ook na eenpaar uur een licht streepje en ik heb toen een afspraak bij de dokter gemaakt en heb een test gehad de volgende dag en was negatief ze heeft hem nog voor me laten liggen voor het geval dat en was niets ik heb er daarna nog weer 2 gedaan met steeds een aantal dagen ertussen en was weer steeds negatief ik was niet zwanger!
dus de test kan je mooi voor de gek houden maar misschien is het bij jou ook wel anders ik weet het niet toch even afwachten tot dat je overtyd bent!
heb je ook zwangerscaps symptonen of niet?

nou ben benieuwd hoor!!

groeten mama van devran

Hoi fee Julia,

volgens mij kan het ook betekenen dat je wel zwanger bent. Ik heb vorige week zaterdag een positieve test gedaan. dit was de 5e test die ik deed. 3 dagen ervoor had ik ook een test gedaan. Deze vond ik  eergister terug en toen   ik er nog eens naar keek, bleek er een lichte stip (dit was een predictor test) te zijn.Dit had ik toenik de test deed,  niet gezien en de stip was er ook zeker niet een paar minuten na het doen van de test, maar later dus wel.  Dit heb ik met m'n 1e zwangerschap ook gehad .

Het kan natuurlijk ook niets betekenen, maar in mijn geval was het een positief voorteken. Ik hoop voor jou ook! Veel succes!

groet van Margje

Bedankt voor jullie lieve reakties!
Ik voel me alweer wat beter. Moet het inderdaad gewoon afwachten. Het kan alle kanten op (twee eigenlijk, zwanger of niet haha).
Pfff, nog wachten en wachten.... Het komt denk ik doordat het lang duurde  voordat ik van de eerste zwanger was... . Toen was ik het wachten ook zo beu.
Maar goed, ik heb een dochter dus ik mag niet klagen!
Symptomen, ja die heb ik wel: moe, pijn in mijn liezen, gevoelige borsten.. . Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Maar ja, ik weet nu dat je lichaam je ook kan bedriegen: iedere maand die eraan voorafging voelde ik destijds wat!
Maar goed, nogmaals bedankt voor jullie reakties en ik hoop dat ik woensdag goed nieuws heb! Ik laat het jullie weten!

liefs
Fee Julia

hoi Fee Julia.
Ik had dit een aantal weken geleden ook hoor, en daarna bleek ik toch echt zwanger te zijn..de test was negatief, maar drie kwartier later zag ik ook een vaag streepje..
de vage test was op de dag van nod, en de eerste duidelijke test de dag erna.
Doe dan dus een clear blue test..geen streepjes zoeken, maar gewoon duidelijk in woorden..zwanger/niet zwanger.
Na bijna 8 weken helaas mis gegaan, maar wel positief dus eigenlijk toen..
Hoop voor jou ook op goed nieuws..het kan dus zeker nog..
Groet R

Hallo

Ik heb het voor een paar weken terug ook gehad, na 20 min verscheen er bij mij een 2e streepje.
Weliswaar heel licht maar het stond er wel.
In de bijsluiter stond duidelijk dat hij niet meer betrouwbaar is na 3 minuten.
Naar mijn idee kon er alleen een streepje verschijnen als er Hcg in je urine zit, dus heb ik de huisarts gebeld.
Die heeft me uitgelegd dat het idd niet meer betrouwbaar is, en dat er na zoveel tijd een streepje kan komen te staan omdat de urine van binnen opdroogt!
Dat bleek bij mij zo te zijn want uiteindelijk ben ik wel ongesteld geworden.

Ik zou ook gewoon de CB nemen, die is het duidelijks, streepjes kunnen je voor de gek houden!
En je zegt het zelf al, die andere test was negatief!

Succes

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan