licht streepje na 2 uur?

oeps, ik zie net pas dat je man "getest"heeft, foutje!!

Het zou idd wel mogelijk kunnen zijn en dat je hcg nog te laag is maar doe dan een cb test dan weet je het meteen!

sarah

Ha Fee Julia,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook, had toen DA merk testen (dubbele verpakking). Na 45 minuten verscheen er een 2e streepje, we hebben toen meteen de 2e test gedaan en die gaf in 1 minuut het 2e streepje.

Dus wie weet mag het bij jou ook zo zijn....

Liefs,
Stanneke

Hoi Julia,

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb as donderdag mijn
nod en kon het ook niet laten om te testen. Na een tijdje kwam er een
heel smal streepje. Welke test heb jij gedaan, van Clearblue of een
andere? Spannend he!

Groetjes Noor

hoi julia

ik ken je al van de "wie o wie 8 oktober nod"

ik heb bijna   hetzelfde, ik had via babybrabbel van die romed testen gekocht, die kunnen 7 dagen na je eisprong en na drie minuten verscheen er een heel licht 2e streepje, na nader onderzoek op internet blijkt dat dit de meest onbetrouwbare testen zijn die er bestaan dus ik weet nog niks,..dat vroegtesten geeft alleen maar meer onzekerheid!

succes jij! en we horen het woensdag!

Hai Janneke en de rest,

Ik ben erg nerveus.... . Ik ga binnenkort met CB testen. Die was vorige keer ook gelijk heel duidelijk. Ik had inderdaad met die Romed testen getest. (vanmiddag kwam er ook een 2e streepje na 10 minuten, die testen waren 9 voor 10 euro kon ook niets zijn voor die prijs denk ik dan). Zo vaag allemaal. Weet nu net als jullie nog niets!
Spannend he Janneke, wel tellen samen af! Werd vanmorgen door een vriendin van zwangerschapsgym (van vorige keer) gebeld, dat ze nu 8 wk zwanger is van een tweede! Maakt het nog moeilijker, heel leuk voor haar natuurlijk!
Nogmaals bedankt voor jullie reaktie en ik wacht en wacht en wacht...

succes allemaal!

liefs
Fee Julia

ik wil niet   veel zeggen maar ik heb vanochtend ook met romed getest en er kwam een tweede streepje. toen had ik ook zoiets van dit kan niet. ik had nog een prodictor test liggen dus die ook maar gedaan en hier kwam een hele lichte stip. nu was deze ook niet echt betrouwbaar zijden ze hier op het forum dus heb ik een cb gekocht vanmiddag en weer getest. op alle 3 was ik zwanger dus ook romed doet het bij mij. ik had afgelopen week al een paar keer met romed getest en toen kwam er geen tweede streepje. ik hoop dat je hier iets aan hebt.

gefeliciteerd famke!!!!!! maar ik neem aan dat jij bent gaan testen op of na je nod? ik was zo ongeduldig dit al 7 dagen na de evt bevruchting te doen,..ik heb namelijk pas 8 okt mn NOD. Waren de streepjes van jullie ook zo raar,..de test streep is echt een dikke dondere streep en de   andere streep is net 1/10e streep van die dikke streep../.dus even donker maar heeeeel dun,..snap je m nog???

Hoi Janneke,

Dat had ik ook idd een hele dunne streep, maar wel blauw, zoals de andere streep! Welk merk test had jij???

Ik heb donderdag mijn nod, ben benieuwd!

Groetjes Noor

Terug
Bovenaan