Licht streepje. Week en 1 dag over tijd

<p>Vanmorgen ging ik weer testen. Ik ging er vanuit dat er zoals bij de vorige alleen een controle streepje zou verschijnen. </p><p>Tot mijn verbazing stond er nog een heel licht streepje.</p><p>Alleen muts als ik ben.....wat als de zwangerschapstest reageert op de eisprong die ik ongeveer nu zou moeten hebben als dat toch mijn menstruatie (veel lichter dan normaal) was en geen innesteling 5 dagen voor nod.</p><p>Komt dat vaker voor dat een zwangerschapstest als ovulatie test reageert of haal ik me nu waan ideeën in mijn hoofd?</p>

Dat lijkt mij heel sterk. Een zwangerschapstest reageert op hcg en niet op LH! Ik zou morgenochtend nog eens testen en kijken of de 2e lijn duidelijker is.

Een zwangerschapstest reageert op een ander hormoon dan een ovulatietest. Dus als je een zwangerschapstest hebt gebruikt dan ben je echt zwanger! Gefeliciteerd! Het is overigens best normaal dat het pas een week na je NOD te zien is. Sommige dames maken wat minder hcg aan. 
Veel geluk de komende tijd!

toen ik vanmorgen de urine opving zag ik al dat het een stuk lichter was dan dat van gisteren.
Ik zat dus al te twijfelen of ik de test überhaupt moest gaan doen. Toch gedaan. Nu zie ik geen streepje. Als ik hem iets scheef hou (voor licht inval) dan kan ik een minuscule verkleuring zien waar het streepje zou moeten staan. ?
Ik ga er van uit dat ik gisteren misschien s'avonds nog teveel gedronken heb voor het slapen. Morgenvroeg nog maar een keer testen voor de zekerheid. (Als mijn urine dan weer donkerder is) 
Ben wel blij dat ik gisteren mijn man het nog niet gezegd heb. Wil eerst een duidelijke streep voor ik hem blij maak met niks.

Natuurlijk heb ik die test van gisteren weggegooid. de test van vanmorgen gaf wel iets meer weer een streepje. Maar niet zoals de eerste keer maar volgensmij wel donkerder dan die van gisteren.
Wacht gewoon nog even.

Vandaag ben ik 2 weken over tijd.
Ik werd opgewekt wakker want vandaag ging ik weer testen en kon ik eindelijk die dikke vette streep aan mijn man laten zien.
En wat denk je.
NIKS
Ik ben zo in de war. Ik snap hier echt helemaal niets van. Wil straks de huisarts bellen. ? Moet dat alleen op het werk doen want ik begin om 08:00 en je kunt pas vanaf 8 bellen.... 

Oh wat rot dat er nu niks te zien is! Gek he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, ben heel benieuwd wat eruit komt bij de dokter! Even snel in de wc bellen haha of even naar buiten als dat prettig is:) succes!

Terug
Bovenaan