licht streepje....... zou het dan waar zijn?

Zit hier nu al 20 minuten te staren naar een zwangerschapstest met 1 licht, maar toch echt zichtbaar streepje, en 1 donkere controle streep........

zou ik dan echt zwanger zijn? kan het eigenlijk niet geloven, en geloof het eigenlijk ook helemaal niet .....

lees vaak, licht streepje is ook een streepje, maar ben er toch erg onzeker over.
Ik heb getest met een kruidvast test, die schijnen erg gevoelig te zijn. Mijn NOD is pas donderdag, dus eigenlijk is het te vroeg om te testen .....

wat te doen?   morgen nog een keer, of een paar dagen wachten?

Bries (die stiekum toch al een beetje blij is maar het nog niet durft te zijn

SPANNEND!!!
zou als ik jou was nog wel een paar dagen wachten met testen, zeker omdat je donderdag pas ongesteld moet worden. waarom eerder getest? zwangerschapkwaaltjes?
Hoop voor je dat je zwanger bent!! nog eeffies geduld.....

Jaaaaa je bent zwanger hoor! Ik had ook niet zo'n duidelijk streepje, maar de volgende dag nog een keer gedaan en toen was ie duidelijk. Maar ook al is licht, het streepje verschijnt er echt niet als je geen HCG-waardes in je urine hebt!

Dus gefeliciteerd, want je bent echt zwanger!!!!!! Geniet er lekker van hoor, ook ben je nu onzeker! Dat had ik ook, zat ook een beetje te staren naar de test!

Liefs Yvonne

Hi bries
Dat had ik vanochtend dus ook 1 duidelijke controle streep en 1 heeeele lichte test streep!!!
Ik ben er ook erg onzeker over en durf ook nog niet echt blij te zijn, stom he!
Ik ga toch over twee dagen nog eens testen dan zou het streepje duidelijker moeten zijn.
Zou het echt zo zijn?? Spannend! Ik hoop het wel voor ons!!

x suuz

Hi Bries
Heb jij al nog eens getest? Ik heb vanmiddag getest met  een ULTRA test van matcare weer een super de super licht streepje!! Wat nou??!!
Ben zo onzeker!!

x suuz

Nou suuz, we zitten in hetzelfde schuitje. ik vandaag nog eens getest, wel weer een kruidvat test, en weer licht streepje.
Heb vanmiddag clearblue gekocht, en ga die met ochtendurine testen.

Ik weet het niet hoor... pfffff wat een onzekerheid.

ik houd je op de hoogte!

x bries

Terug
Bovenaan