licht streepje....... zou het dan waar zijn?

Meiden, wat spannend voor jullie!

Ze zeggen een streep = een streep, dus alvast mn voorzichtige felicitaties!

1 tip: gebruik de digitale test van Clear Blue. Deze geeft aan "zwanger" of "niet zwanger". Duidelijker kan niet toch?!!

Succes en probeer het maar alvast te geloven. Ook ik had een licht 2e streepje, maar volgende dag op de digitale "zwanger".

Groetjes Anoek
(14+6 weken zwanger 1e kindje)

Hi Bries

Mn schoonzusje was hier net en die is huisarts assistente en heb de test aan haar laten zien. En ook zij zegt dat er echt een streepje staat idd wel licht maar streep is streep!
Morgen breng ik een beetje ochtend urine weg en dan test zij op de praktijk nog een keer. Als er dan weer een streepje staat durf ik eindelijk een gat in de lucht te springen!!!

Laat jij het morgen ook weten? Ik zal voor ons duimen!

x suuz

He Suuz, spannend he!   Goed te horen dat je schoonzus ook denkt dat het raak is, ben benieuwd wat haar test zegt. Hoor je dat ook meteen?

Ik begin het ook steeds meer te geloven. Heb vanochtend test van clearblue gedaan, en een licht plusje!

Ik heb vandaag ook mijn vriend maar eens betrokken bij het verhaal, had ik nog niet gedaan, want wilde hem niet blij maken met niks. Heb hem gevraagd of hij nu ook dacht dat er een plus je stond: hij net zo twijfelen als ik, maar er stond toch ook echt een lichte verticale streep. De bijsluiter liet nog plaatjes zien die nóg lichtere streepjes had en ook dat was volgens hen een positief resltaat.

Dus.... ik geloof echt dat het raak is!!

Om helemaal zeker te zijn heb ik met mijn vriend afgesproken dat we maandag of zo nog een testen. Ik ga nu wel ff op zoek naar de digitale van clearblue, die hadden ze gister niet bij de drogist waar ik was.

nou, we blijven duimen, maarre laten we elkaar maar vast feliciteren!!!!

xxx Bries

Hoi Bries,
gefeliciteerd meid,
ik weet wel zeker dat het raak is.
het streepje is alleen zo licht omdat het vandaag pas je nod dag is.
bij mij zag je hem maar amper maar dat maakt niet uit zei de huisarts want als je niet zwanger zou zijn zou je helemaal niets zien.
dus ga maar lekker op je roze wolk zitten want ik weet zeker dat je zwanger bent.
gr lisette

Hoi!!

ik zit in het zelfde schuitje hahaha
voelde zo duidelijk van alles dat ik afgelopen di een test gedaan heb van predictor en een heeeel licht streepje.. mijn nod is pas zaterdag...
kruidvat gaf ook een heeel licht maar duidelijker streepje.
nu net opnieuw een test gedaan predictor maar had erg weinig urine..(domme gans)
ondanks dat kwam er weer een heel licht streepje...
heb met mijn kerel afgesproken na het weekend pas weer te testen.
toch is een streepje een streepje maar durf je het niet te geloven he?

xxx es

Nou ik durf het ook eindelijk te zeggen....IK BEN ZWANGER!!!
De test gaf een duidelijk zichtbaar streepje aan hoor!! Ze feliciteerde me gelijk!
Ik wou dat ik het gelijk aan iedereen kon vertellen! Wanneer bellen jullie de verloskundige??

x suuz

hoi

nu ben ik echt even in de war aan het raken..
ik had een set van 2 testen van predictor gehaald.
zoals beschreven vanochtend een duidelijk  maar wel licht streepje..
komt mijn vent thuis laat ik het hem zien leest hij de aanwijzingen van  predictor en zegt dat het ook vals kan zijn omdat het nog veel te vroeg is..
ik dus de andere test en je ziet een streepje maar je moet wel heeeel erg goed kijken..
die van vanochtend was met ochtendurine..

pfff nu klopt mijn hart in mijn keel...ben ik dan toch voorbarig geweest?
echter heb ik dit dan nooit zo gehad.
er was altijd niets te zien en bij de vorige zwangerschap (welke met 12 weken mis is gegaan) was er ook 4 dgn voor mijn nod al een streepje te zien...

wat moet ik nu denken? wat zijn jullie ervaringen of verhalen hierin?

streepje is een streepje dacht ik eigenlijk altijd.

rest dan nu niets anders dan het weekend af te wachten lijkt me

o jeee... heb ik dadelijk zitten gelukstralen voor niets...

xxx es

Terug
Bovenaan