Licht streepje, zwanger? Iemand ervaring?

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); background-color: #f5f6f9;"><span style="font-kerning: none;">Hallo allemaal!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); background-color: #f5f6f9;"><span style="font-kerning: none;">Vrijdag avond had ik wat bloedverlies. Ik dacht dat mijn menstruatie op gang zou komen. (8 jaar niet gemenstrueerd ivm spiraal, deze is nu 2 maanden geleden verwijderd). Echter was dit van korte duur. Hooguit een dag. Vandaag (3 dagen later) voor de zekerheid een test gedaan. Deze was heel licht, bijna niet zichtbaar. Om deze reden een andere merk test gedaan. Deze was ook zeer licht zichtbaar. Daarop besloten om de test van kruidvat te halen. Ik had namelijk gelezen dat deze gevoelig zijn. Deze streep was beter zichtbaar, maar nog steeds licht. Volgens mij betekend dit dat ik zwanger ben?</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); background-color: #f5f6f9; min-height: 20px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); background-color: #f5f6f9; min-height: 20px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961);"><span style="font-kerning: none;">Sensitest:</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: #6cb1a8;"><span style="text-decoration: underline; font-kerning: none;">https://www.mupload.nl/img/eq2bhydsamxmc.jpeg</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961);"><span style="font-kerning: none;">Kruidvat: </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: #6cb1a8;"><span style="text-decoration: underline; font-kerning: none;">https://www.mupload.nl/img/1cs54g8hz.jpeg</span></p>

Bedankt iedereen! Ik kan het eigenlijk niet echt geloven! Ik had twee weken geleden op zaterdag menstruatie krampen, waarschijnlijk eisprong? Dag er na gemeenschap. Ik zou graag willen berekenen hoelang ik dan zwanger zou zijn en wanneer mijn uitgerekende datum zou zijn. Iemand een idee? Heb natuurlijk jaren niet gemenstureerd dus heb geen idee! 

Mooi duidelijk streepje hoor op de kruidvat! Gefeliciteerd :) 
Ben je na het verwijderen van je spiraal nog ongesteld geweest? Anders kan je inderdaad het beste uitgaan van 2 weken geleden. Je zal er dan bij in de buurt zitten, maar je gaat het niet zeker weten omdat je geen cyclus hebt waar je op af kan gaan. 
De uitgerekende datum kan dus nog wat verschillen, maar die 'leggen ze toch pas vast' vanaf de termijnecho (rond 12 weken). 

Terug
Bovenaan