Licht streepje, zwanger? Iemand ervaring?

hoi hoi
ik zit ook in het zelfde schuitje. heb vandaag ook een test gedaan en was licht positief. morgen vroeg doe ik een nieuwe test omdat ik het nog niet geloof . 
hopelijk hebben we allebei veel geluk
ik duim mee voor jou

Test vandaag nog maar een keer met ochtendurine. 
heb hetzelfde gehad. Wilde het niet geloven. Totdat ik de clearbleu deed en daar een duidelijke kruis op stond! ?

Goedemorgen Molli,
Ik heb vanmorgen wederom een test gedaan. Volgens mij kan ik er nu echt niet meer om heen!
https://www.mupload.nl/img/5leecw0.jpeg
Heb jij ook nog getest?
Ik heb zojuist de verloskundige gebeld. Je mag nu pas een afspraak met 11 weken en niet meer eerder+ je partner mag niet mee. Dat is wel even balen.. moet ik nog een paar weken in onzekerheid zitten.

Oo proficiat!!
K
Ja ik heb ook een duidelijke test vandaag? morgen ga ik bloed laten trekken bij de dokter en ga ik het pas geloven als die het zegt.
Amai 11 weken pas.. Is wel heel lang he. Miss kan je ondertussen Skype ofzo emt je partner als je daar bent?

Vele groeten 

Wauw gefeliciteerd, een streepje is een streepje. En op de  test van de Kruidvat is het streepje wel duidelijk zichtbaar?.
Zal je ook aanraden net als Girafje om nog een Clear Blue test met weken indicator te doen.??

Lynn Leeuw! Super om nu te lezen dat je zwanger bent, was nog even spannend toen je eerder een negatieve test had! Ik ben inmiddels ongesteld geweest (cyclus van 48 dagen) en ben nu aan het testen met ovulatietesten om een eisprong te ontdekken. We zullen zien of die nu wat eerder is. Voor de anderen, ook van harte gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb hetzelfde. Ook 2 testen gedaan en allebei een licht streepje. 
Dit is mijn tweede zwangerschap. Maar ik ben gewoon heel bang voor een miskraam. Geen idee waarom...
Ook menstruatie-achtige krampen. Dat maakt het allemaal wat enger.
Vandaag online aangemeld bij de verloskundige.  Daar wordt ik vanzelf door gebeld. Wel balen als het echt pas met 11 weken mag. duurt toch veel te lang..

Groetjes.

Terug
Bovenaan