Hoi Roos,
Ik zit in het zelfde schuitje, Ik heb gisteren 2x getest en allebij een licht streepje maar wel duidelijk genoeg om af te lezen. Nou ben ik vanochtend naar de ha geweest en hij zegt dat ik gewoon zwanger ben want ander komt het streepje niet te voorschijn dat doet hij alleen als er hcg in je bloed zit en dat kan alleen als je zwanger bent. Hij raadde me aan om over 5 dagen weer een test te doen en dan moet hij een stuk duidelijker zijn zo niet dan moet er even naar gekeken worden ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap enzo.
Roos ga er maar van uit dat je zwanger bent. Ik durf eigenlijk ook niet te juichen omdat het toch een beetje vaag is. Ik ben vanaf 14 aug niet meer ongi geweest, 2wk terug merkte ik dat ik weer een eisprong had en had toevallig 2 dagen en de avond ervoor geklust. Vorige week moest ik andere bh's kopen want ik was van een B naar een C gegaan in 1 week tijd, Ik ben ook al een week heel erg moe en vreselijk misselijk gelukkig nog niet hoeven overgeven maar vanochtend bij de ha bijna want die probeerde met een spuit een grote bal uit mijn kniet te zuigen maar er kwam nix uit ( sorry dames)
Ik hoop het voor je Roos en veel succes de komende dagen
Groetjes nel