Licht streepje !!! Zwanger ?!?

Hallo Roos en Marit

Ten eerste Roos gefeliciteerd!!
Ten tweede ik herken jullie kwaaltjes vooral die van Roos dat heb ik nu ook al sinds een paar dagen terwijl ik pas volgende week mijn NOD heb.

Groetjes Marjolein

Hallo Marjolein,

Wanneer heb jij je NOD?
Lekker he die kwaaltjes...
Denk je dat het deze ronde raak is? Wanneer wil jij gaan testen?

Groetjes Marit

ps door mijn vergeetachtigheid ook vergeten te zeggen dat die kwaaltjes die Roos schreef ook bij mij van toepassing zijn, heb alleen geen pukkeltjes op mn borstkas maar  een paar  in t gezicht (heb ik anders nooit, ook niet rond of tijdens ongi en ik ontdekte gisteren 1 pukkeltje op mn onderarm..als het hier maar bij blijft

quote: roos1970 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2006 16:50:19'));

Hoi allemaal,
Durf bijna niet blij te zijn, maar er is toch echt een lichte (duidelijke) streep zichtbaar.
Heb direkt mijn man en mijn ouders gebeld, ben nog wel voorzichtig.
Nu alleen 1 probleem, hoe lang zwanger (als het zo is, ik kan het nog niet geloven hoor!!)?? Had eerst NOD 10/9 , daarna 7/10 en heb toen alleenmaar een kleine bloeding met bruine drap gehad  van max.10-12 uur lang. Ongi of niet??
Ga eerst maar eens afwachten en als ik inderdaad niet ongi wordt 4 nov. dan test ik nog wel een keertje en bel de dokter.

groetjes
xx Roos xx

Hoi,

Ongesteld zal je niet worden hoor. Ik had dit ook en heb direct de duurste stick gekocht en die was duidelijk!!!
De bloeding was innestelen. Je bent gewoo zwanger, roos.

gr JODIEN

Hoi Roos,

Ik zit in het zelfde schuitje, Ik heb gisteren 2x getest en allebij een licht streepje maar wel duidelijk genoeg om af te lezen. Nou ben ik vanochtend naar de ha geweest en hij zegt dat ik gewoon zwanger ben want ander komt het streepje niet te voorschijn dat doet hij alleen als er hcg in je bloed zit en dat kan alleen als je zwanger bent. Hij raadde me aan om over 5 dagen weer een test te doen en dan moet hij een stuk duidelijker zijn zo niet dan moet er even naar gekeken worden ivm buitenbaarmoederlijke zwangerschap enzo.
Roos ga er maar van uit dat je zwanger bent. Ik durf eigenlijk ook niet te juichen omdat het toch een beetje vaag is. Ik ben vanaf 14 aug niet meer ongi geweest, 2wk terug merkte ik dat ik weer een eisprong had en had toevallig 2 dagen en de avond ervoor geklust. Vorige week moest ik andere bh's kopen want ik was van een B naar een C gegaan in 1 week tijd, Ik ben ook al een week heel erg moe en vreselijk misselijk gelukkig nog niet hoeven overgeven maar vanochtend bij de ha bijna want die probeerde met een spuit een grote bal uit mijn kniet te zuigen maar er kwam nix uit ( sorry dames)

Ik hoop het voor je Roos en veel succes de komende dagen

Groetjes nel

Dat klinkt echt als ZWANGER hoor Roos !!
Ik hoop echt voor je dat je bij de volgende test een hele duidelijke streep hebt, zodat je zelf geen twijfels meer hebt !
Groetjes, Merle

Terug
Bovenaan