Licht streepje = zwanger?????????

A

Anoniem

Guest
Help, ik heb net een zwangerschapstest van het kruitvat gedaan en deze geeft een heel licht roze lijntje aan.

Betekent dit dat ik zwanger ben?

Durf het bijna niet te geloven, we zijn namelijk al 10 maanden bezig. Zit nu een beetje hyper achter de computer!!!
Heb eigenlijk 2-4 dagen te vroeg getest, maar kon het vanwege allerlei klachten niet meer volhouden te wachten.

Wie kan mij raad geven??

Liefs,
Gizmo

ja hoor meid ik feliciteer je!! ik heb ook een kV teste gedaan 4 dagen voor NOD en was ook super licht ben nu bijn 11 weken dus gefeliciteerd

hallo gizmo
1 streep is 1 streep dus wil je by deze van harte feliciteren meid met jezwangerschap geniet ervan

groetjes

Van harte, je bent zwanger na 10 maanden. Hè, hè... wat een opluchting en wat een blijdschap hè? Tip: koop zo'n weekboekje waarin je elke week iets kunt lezen en waarin je zelf iets kunt schrijven.... heb ik ook gedaan. Het is zo leuk om er bewust mee bezig te zijn! enne... ga alles lekker lezen wat los en vast zit en zijn zoveel leuke tijdschriften. Meld je aan voor de zwangerdoos van wij jonge ouders, dan krijg je ook het blad cadeau! vond ik altijd zo leuk om te lezen!
En blij lekker lang hangen in de hieperdepiepsfeer.... het is zo geweldig!

Bedankt voor alle felicitaties!

Het is nog zo onwerkelijk. Liep vanmiddag gewoon te janken van geluk en ongeloof. Vanavond mijn mannetje vertellen. Hij moet een paar uur overwerken en ik wilde dit liever vertellen als ik z'n gezicht kan zien.

Zal nog wel een possje duren voordat ik het echt besef. Heb straks ook huis vol vrienden ivm een vergadering. Mijn hoofd staat er echt niet naar en ik hoop dat ik alles voor me kan houden.

Het is zo super.

Ik hoop dat iedereen ook snel zwanger mag worden!

Liefs,
Gizmo

Gefeliciteerd meis! Een streep is een streep!!! Super!! Geniet ervan!!

Liefs MamaSun

Gefeliciteerd!!!!! Altijd leuk nieuws!!!
Geniet ervan!

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan