Licht streepje = zwanger?????????

Heeej Gizmo!

Gefeliciteerd!
Na 10 maanden, wat goed! Is weer een beetje hoop voor de dames die al een aantal maanden bezig zijn! Hoe reageerde je mannetje?!

Repelsteeltje

Gizmo,

Van harte gefeliciteerd!!! Helemaal super en idd hoe reageerde je mannetje???

Liefs grote broer

Gefeliciteerd!
Een dunne streep is ook een streep!

Geniet ervan, groetjes, Sophie

Ik heb ook bij mijn eerste een heeeeele vage streep gehad met de KV test en was toch echt zwanger! Dus gefeliciteerd!!! Anders haal vje de Clear Blue er ook bij, die geeft echt "zwanger" aan, da's leuk om te fotograferen (deden wij althans) en die geeft ook aan hoe lang (hoewel je dat wel een beetje weet) je zwanger bent. De komende dagen gaat het hormoon flink stijgen dus zal de vage streep ook niet meer vaag zijn!

Het blijft gewoon een super gevoel!
Maar nog zo onwerkelijk dat er nu zoiets kleins in je aan het groeien is. Eerst kijk je ernaar uit, dan stop je met de pil en wacht je er continu op en dan komt het moment dat je zwanger bent en dan ben je gewoon perplex.

Ik had een heeeeele poos geleden het grote papaboek gekocht en die gaf ik dus gisteravond. Eerst keek íe me vreemd aan en toen heb ik een hele dikke knuffel gehad. Volgens mij stonden bij hem ook de tranen in zijn ogen.

Gisteravond ook al de keerzijde meegmaakt. Was al een paar dagen niet echt lekker, wat misselijk gevoel en veel dingen smaakte me niet. Lag ik in bed en werd ik me daar toch misselijk! Eerst maar een meer naast m'n bed gezet (gelukkig niet nodig gehad). Maar ach, ik heb het er graag voor over.

Ik hoop echt dat jullie ook snel zwanger mogen worden.

Liefs,
Gizmo
(met een hele grote smile van oor tot oor)

hoi gizmo,
die smile is je van harte gegund.
geniet er lekker van hoop dat alles goed gaat.
gefeliciteerd
gr marjan

ja ook die kwaaltjes kunnen je een geluksgevoel geven... hopelijk heb je ze af en toe.... dan blijft het 'leuk'. Mij gaf het altijd het gevoel echt zwanger te zijn! Lekker blijven genieten!!!!!

Terug
Bovenaan