licht streepje

<p>Hallo dames!</p><p>even jullie mening...</p><p>ik test nu 3 dagen achter elkaar, dag 1 met action early, dag 2 met etos early en vandaag weer met action early.</p><p>ik krijg al drie dagen een licht streepje die niet of nauwelijks donkerder lijkt te worden..</p><p>Ik heb nog pcos en nog nooit uberhaupt een streepje gehad.</p><p>2 weken geleden ook te horen gekregen van de gynaecoloog dat er maar 10 % kans is dat ik zonder 'hulp' zwanger kan worden.</p><p>Mijn vriend ziet het ook en denkt dat ik gewoon zwanger ben..</p><p>ben ook steeds super moe, misselijk, hele gevoelige en ook gegroeide borsten, last van mijn maag, rug etc etc..</p><p>ik denk dat ik niet zwanger ben omdat de test niet donkerder wordt en we het gewoon willen zien denk ik..</p><p>wat denken jullie? </p><p>Het streepje is in het echt wel stukke zichtbaarder dan op de foto..</p><p>hoor het graag!</p><p>xxx</p><p></p>

Ik zie toch echt wel een streepje hoor! Zo begon die van mij ook. Ik zou om de dag of twee dagen testen. Niet elk lichaam maakt even snel hcg aan dus kan het elke dag te weinig zijn om het verschil te zien op zo’n licht streepje. En met hetzelfde merken misschien blijven testen. 
Ik denk dat je zwanger bent, geniet ervan! :) 

Kijk even of je in de mogelijkheid bent om een clearblue test te halen. Die vertelt het in tekst ipv een streepje. Ik had 2 weken lang (Na nod) een heel licht streepje en ben toch echt nu 32 weken zwanger van een gezond meisje dus de kleur van de test zegt niks. 
Ik weet niet wanneer je ongesteld had moeten worden maar ik raad je wel aan om pas daarna te testen. Er is voor die tijd zin grote kans dat het misgaat dat dat een behoorlijke klap kan geven, zeker na het nieuws dat jullie net hebben gehad. 
Mocht ja al na de Nod zijn dan alvast een voorzichtig Gefeliciteerd ?

@Wila, ik heb PCOS en dus geen idee wanneer mijn nod zou moeten zijn.
Ik wordt namelijk helemaal niet ongesteld en heb dus ook geen eiersprong. De gynaecoloog heeft dat laatst geconstateerd. en vandaar dat de kans ook nog geen 10% zou zijn dat ik uit mezelf zwanger zou worden.
Uitgesloten was het niet omdat ik toch zelf nog een eiersprong zou kunnen krijgen maar de kans zou dus erg klein zijn. Dus wanneer mn nod zou moeten zijn, is een groot raadsel haha..
en oke, ga ik zodra het geld binnen is een clear blue halen.. maar zijn die niet een stuk ongevoeliger kwa hcg waarde?
dank je in ieder geval! xx

Ik zie ook een streepje. Ik zou in jouw geval inderdaad ook een clear blue met tekst doen als zekerheidje voor jezelf. De 2 v 5euro van Kruidvat schijnen ook gevoeliger te zijn al heb ik zelf ook die van de action gebruikt. Bij mij zat er overigens weinig verschil tussen een early test en normale test.

Terug
Bovenaan