licht streepje

Mijn vriendin heeft PCOS en is in ronde 1 al zwanger geworden. Het kan dus wel snel gaan!
Ik zie wel een streepje! Gefeliciteerd!

Ik zie ook een streepje! Dit had ik vorige week ook op de dag van mijn nod negatief getest en 5 dagen later een duidelijke positieve test!
Ik zou in jou geval na 2 of 3 dagen nog eens testen of een bloedtest laten doen bij de dokter
succes! ? 

Ik zie ook een streepje! Heb je het binnen de aflees tijd afgelezen? Zoja, dan betekend het echt zwanger! Gefeliciteerd! Je krijgt alleen een streepje als je hcg heb aangemaakt. Vrouwen die niet zwanger zijn zullen dus ook geen hcg aanmaken. Ik had ook een licht streepje met de kruidvat 2v5. 3 dagen daarna getest met ClearBlue en een duidelijke plus te zien. Later nog eens getest met kruidvat en het streepje was echt veel donkerder. Soms duurt het een aantal dagen. 

Ik zie ook een streepje! Heb je het binnen de aflees tijd afgelezen? Zoja, dan betekend het echt zwanger! Gefeliciteerd! Je krijgt alleen een streepje als je hcg heb aangemaakt. Vrouwen die niet zwanger zijn zullen dus ook geen hcg aanmaken. Ik had ook een licht streepje met de kruidvat 2v5. 3 dagen daarna getest met ClearBlue en een duidelijke plus te zien. Later nog eens getest met kruidvat en het streepje was echt veel donkerder. Soms duurt het een aantal dagen. 

Bedankt voor alle reacties!
Ga inderdaad maar een clearblue test kopen.. misschien dat als er echt ZWANGER staat, ik het echt ga geloven/beseffen! 
We vinden het nog erg onwerkelijk en best eng maar zijn super blij!?
Jullie ook gefeliciteerd!!?

Ik zou idd ook een clear blue halen. Zo zag mijn 1ste test er ook uit dacjt dat ik t niet goed zag. Clear blue gedaan en die was duidelijk zwanger.
Helaas werd t een miskraam, maar ik denk tocj echt dat we je kunnen feliciteren

Hoi! 
Gefeliciteerd hoor! Het is echt een streep! 
Mijn tip is om nog even te wachten met de clearblue test met de tekst zwanger/niet zwanger. Die zijn minder gevoelig dan bv kruidvat/sensitest of action. Ze zijn super duur en het zou zo zonde zijn om onnodig teleurgesteld te worden. (Ik had deze ervaring nl 2x!) Daarna werden de streepjes in de 2 weken erna steeds donkerder en ben nu 22 weken zwanger! Geniet van dit wonder!

Terug
Bovenaan