Licht streepje?

[quote quote=10514800]Was het binnen de afleestijd? (Binnen 5 minuten zeg maar?Ik heb ook dit soort testen en hebben vaak een heel licht indroogstreepje als ze wat langer liggen.[/quote]
Ja was wel binnen de af lees tijd. 

Ik zie niks op de foto’s. Zelf voor mijn zwangerschap ook koperspiraal gehad, wat eindige in een bbz met heeeeeel veel gedoe.. inwendige bloedingen, operaties. Dus zou zeker even je huisarts contacten en het laten checken mocht je je zorgen maken.

Ik denk op 1 foto ook een zeer licht streepje te zien (als je zwanger wou worden een te vroeg om te juichen streepje in mijn ogen). Heb je wel gecontroleerd of je spiraaltje er nog zit? Ik heb een paar jaar terug ook een zwangerschap gehad toen mijn mirena spiraaltje uitgezakt bleek te zijn - de menstruatie ervoor nog netjes voelen zitten, maar kennelijk iets te vroeg gecontroleerd: een maand later was dat spiraaltje spoorloos en ik zwanger, helaas wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou sowieso je spiraaltje laten controleren of het nog goed zit en de komende dagen wellicht nog af en toe een zwangerschapstest doen om te kijken of dit echt een positief lijntje is of toch loos alarm. 

Ik zie hhheeellll duidelijk een streep.....ik verwacht dat je zwanger bent eerlijk gezegd. Maar wat n zwangerschap doet met een koper spiraal is de vraag. Mijn ex schoonzusje ook ooit ermee zwanger geweest en de embryo had zich helemaal verwikkeld om de spiraal , zwangerschap moeten afbreken??.

[quote quote=10514861]Ik zie niks op de foto’s. Zelf voor mijn zwangerschap ook koperspiraal gehad, wat eindige in een bbz met heeeeeel veel gedoe.. inwendige bloedingen, operaties. Dus zou zeker even je huisarts contacten en het laten checken mocht je je zorgen maken.[/quote]
Dat is wel vervelend hoe kon dat?
Ik ben juist wel heel tevreden over mijn koper spiraal alleen de eerste keer is hij er na een paar dagen uitgevallen omdat de huisarts hem denk ik  te laag heeft gezet maar nu ben ik heel erg tevreden over. 

[quote quote=10514869]Ik denk op 1 foto ook een zeer licht streepje te zien (als je zwanger wou worden een te vroeg om te juichen streepje in mijn ogen). Heb je wel gecontroleerd of je spiraaltje er nog zit? Ik heb een paar jaar terug ook een zwangerschap gehad toen mijn mirena spiraaltje uitgezakt bleek te zijn – de menstruatie ervoor nog netjes voelen zitten, maar kennelijk iets te vroeg gecontroleerd: een maand later was dat spiraaltje spoorloos en ik zwanger, helaas wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou sowieso je spiraaltje laten controleren of het nog goed zit en de komende dagen wellicht nog af en toe een zwangerschapstest doen om te kijken of dit echt een positief lijntje is of toch loos alarm.[/quote]
Ik kan mijn spiraal nooit voelen heb hier voor ook een paar keer een mirena gehad en toen heb ik de spiraal ook nooit gevoeld. 
ik zit er echt niet op te wachten om zwanger te zijn dus ik hoop dat hij gewoon negatief blijft en dat het vals alarm is. ?

[quote quote=10515179]Ik zie hhheeellll duidelijk een streep…..ik verwacht dat je zwanger bent eerlijk gezegd. Maar wat n zwangerschap doet met een koper spiraal is de vraag. Mijn ex schoonzusje ook ooit ermee zwanger geweest en de embryo had zich helemaal verwikkeld om de spiraal , zwangerschap moeten afbreken??.[/quote]
Oh meen je niet wat erg. ? 
Ik zal over een paar dagen weer even testen ben benieuwd wat daar uit komt. 

Terug
Bovenaan