lichtbruine afscheiding

Hoi meiden,

Ik heb een hele tijd bij het forum "zwanger worden na een miskraam" geschreven. Maar afgelopen zaterdag heb ik getest en deze bleek positief te zijn. Dolgelukkig natuurlijk! Ik ben nog maar 4 weken + 2 dagen zwanger, heel kort dus nog. Maar nu ben ik zo onzeker, want vanochtend had ik lichtbruine afscheiding. Ik maak me zulke zorgen. Het is nu weer wel over, maar toch. Ik heb in april ook een miskraam gehad en ben zo bang om dat nu weer mee te maken. Maar ik wilde aan jullie vragen of jullie dit ook hebben gehad en dat het toch allemaal goed was. Ik heb namelijk de vk gebeld en die zei dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, maar omdat ik het al eerder heb gehad (toen bij 11 weken), maak ik me wel zorgen. Ze zei dat het heel vaak voorkomt.
Vandaar mijn vraag aan jullie: hebben jullie het ook gehad en gaat het allemaal goed???

Liefs Cath
 
Hoi Cath,
Ik heb in week 5 ongeveer 4 dagen last gehad van bruinige afscheiding. Dit ging vanzelf weer over en in ben nu in de 15e week en alles is goed!
Succes verder
 
Dit kan heel goed een innestelings bloeding zijn geweest. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Een goed boek om te lezen is Veilig Zwanger van Marielle Croon, dat hij mij een hoop rust gegeven in de eerste 12 weken!

Succes ermee!

Groetjes, Linda (18 weken)
 
hoi, ik ben nu zwanger van onze 4e en heb dat bij alle 4 gehad, ongeveer de tijd van mijn menstruatie. Deze zwangerschap wat langer. altijd goede zwangerschappen gehad, alle 4.
 
Hoi Cath,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Veel vrouwen krijgen een innestelings bloeding dit is niks om je zorgen om te maken en kan ook vaker dan een keer voorkomen.Probeer je niet te veel zorgen te maken en meer te genieten,al snap ik dat dit na een mk moeilijk is.
Een hele fijne zwangerschap gewenst.
 
Hoi Cath. Ik heb het ook gehad. De eerste keer vlak nadat ik overtijd was. De tweede keer zo rond de 6 weken en toen weer in week 8/ 9 / 10 heb het toen bijna 2 1/2 week achter elkaar gehad. De ene keer licht bruin, dan weer donkerbruin, dan weer bruin rood. Ik werd er vreselijk onzeker van. Maar ik ben inmiddels 29 weken en alles gaat goed. Maar begrijp je angst, ik had daarvoor zelf ook een miskraam gehad. Probeer je inderdaad niet te veel zorgen te maken.
 
Hoi Cath,
Ik had ook de dag nadat ik ongesteld moest worden en de dag erna een beetje lichtbruine afscheiding. Misschien toch een ietsepietsje ongesteld ondanks dat je zwanger bent. Maar ik was net zo ongerust als jij want ik had ook al een miskraam gehad. Later kwam het nog een paar keer voor en het betekende weer niets. Ik ben nu bijna 25 weken zwanger en het gaat goed.
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan