lichtbruine afscheiding

Bedankt lieve meiden!!

Jullie hebben me een ontzettend opgebeurd!! Ik ben nog wel steeds wat ongerust, maar ben nu een stuk positiever. Ik ga gewoon verder met afwachten, maar heel wat rustiger.

Bedankt!!

Liefs Cath
 
Hoi Cath,

ik heb met bijna 9 weken ook wat last gehad van bruinige afscheiding. Was bij mij innestelingsbloed. Ik denk dat zolang het bruinig is en niet helder rood je je weinig zorgen hoeft te maken. Ik heb toen wel een echo op medische indicatie gekregen en we zagen al snel een babietje met kloppend hartje! Misschien dat je eerder dan met 12 weken een echo mag laten maken> Kun je altijd vragen aan je vk.
Sterkte!
B
 
Dit komt inderdaad heel vaak voor en meestal gaat het goed. Zolang het bruine afscheiding is (oud bloed) schijnt het geen kwaad te kunnen. Zelf heb ik het ook gehad, zo af en toe (tot 13 weken), maar het gaat nog steeds goed (26wk 5 dg). Ik kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is. Succes.
 
Hoi Cath,
ik herken je zorgen. Ik heb het in het begin van mijn zwangerschap ook regelmatig gehad. De laatste keer was bij mij met 12 weken en 3 dagen. Inmiddels ben ik 16 weken en 1 dag en heb er geen last meer van. Ik zou me maar niet teveel zorgen maken hoor. Zoals je leest ben je niet de enige. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
Groetjes Happybaby
 
Ik heb het gisteren ook gehad en dacht toen, jeetje nu gaat het mis, ik lees hier niet boven dat jullie ook ongesteldheid pijn hadden, is dit ook normaal. Heb al de hele dag last van krampjes en denk dat ik ongesteld moet worden of zo. Kunnen jullie mij daar ook gerust in stellen? Ik kan 2 november pasvoor het eerst naar de vk.

groetjes
 
Hoi Cath

Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb ook een beetje last van afscheiding gehad met zelfs een beetje bloed(Echt nog geen drup, zo weinig). En twee dagen voor mijn dag dat ik ongesteld moest worden heb ik erge buikkrampen gehad,echt ongesteld buikpijn. Ik durf nog geen test te doen eigenlijk...
 
Hoi,

Gisteren had ik mijn nod. Ik had ook een klein beetje bruine afscheiding. Vandaag nog niets gezien. Ik wacht nog ff af en doe ik een zwangerschapstest.Ik vind het allemaal zo spannend. Ik ben al een aantal maanden bezig om zwanger te worden en hoop dat het deze maand raak is en anders gaan we gewoon weer naar de volgen de ronde.
 
Terug
Bovenaan