Lichte paniek: misschien de vijfde ziekte...

Ik mocht vanmiddag bellen voor de uitslag van m'n bloedonderzoek naar de vijfde ziekte.
Om 14 uur gebeld: nog niks binnen, maar ze zouden het zelf wel opvragen, mocht later terugbellen.
Om
16 uur gebeld: ze hadden een fax binnengekregen, maar die lag nog bij
huisarts ter beoordeling en die was in bespreking, maar ik mocht het
kwart voor vijf nog een keer proberen.

Kwart voor vijf: nog niet beoordeeld, dus ik baal...dus maar uitgelegd
waar het eigenlijk over ging en toen ging ze toch maar even voor me op
zoek...
En wat blijkt: er is nog helemaal geen uitslag bekend en het kan ook nog wel even duren.

Het schijnt dat zo'n test wel twee tot drie weken kan duren...
Vind het heel stom dat ik vandaag mocht bellen...

Maar
soms is het er ook wel iets eerder aldus de assistente, dus ik mocht
best elke dag bellen om te vragen of ze al iets weten...

Dat gaan we dus maar doen volgende week.

Eindelijk vandaag de uitslag gekregen.
Ik heb het vroeger al gehad en ben dus nu levenslang beschermd!!!
Helemaal niks aan de hand dus!

Pfff, wat een enorme opluchting. Zodra ik de telefoon had neergelegd kwamen de tranen en hielden het eerste kwartier ook niet meer op...

Moet nu maar eens gaan proberen om te gaan genieten ipv in de stress te zitten...

Vandaag precies 11 weken, morgen ben ik net zo ver als de dag dat ik de vorige keer m'n miskraam had (11w1d dus). Wist toen al wel dat het met 6 weken al mis was gegaan, maar is toch wel een beetje raar. Zal blij zijn als ik over morgen heen ben. En dan volgende week nog een keer een echo, en dan moet ik toch echt maar eens gaan geloven dat het dit keer wel gewoon goed gaat!

Ga daarna ook maar eens stoppen met anoniem schrijven hier...

Lief dat je er naar vraagt.

Het gaat goed hier.
Gisteren toch eindelijk maar eens een nieuwe broek gekocht.
Van m'n dochter heb ik vooral zomerkleding (was precies andere helft van het jaar) en van wat wel zou kunnen is het meeste nog te ruim.
M'n buikje groeit goed, erg fijn, want dat had ik de vorige keer toen het mis ging dus helemaal niet. Wil eigenlijk nog een weekje wachten met vertellen op m'n werk (na de echo as vrijdag), maar weet niet of dat gaat lukken...

Terug
Bovenaan