Lichte strepen bij meerdere testen, andere testen negatief. zwanger??

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag 5 dagen overtijd. ik heb nu iedere dag 2 testen gedaan.. ik weet het.. veel te veel!
Maar ik ben in de war. Ik heb 4 merken testen gebruikt: Clearblue, kruidvat, sensitest en van dirx drogist.
Die van clearblue waren allebei negatief en van kruidvat ook. Met die van dirx heb ik al 4 lichte strepen gehad en die van sensitest ook 2 lichte strepen. Hoe kan dit en ben ik nu wel zwanger???

Hoi,
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen gewoon eigen merk gekocht van etos en kruitvat
en die gaven ook lichte strepen. Waarschijnlijk ben je nog aan de vroege kant en maak je nog te weinig hgg aan waardoor je het nog niet goed kan zien even wachten nog dus.
De afgelopen maand was ik ook 5 dagen te laat en werd toen toch nog ongesteld. balen!
Maar voel je je wel zwanger?? Mirelle

Ja ik denk het wel. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik weet het natuurlijk niet zeker hoe het voelt, maar ik ben sinds een paar weken misselijk en heel snel moe, ook heb ik hele gevoelige borsten. En ik heb al een week een zeurend gevoel onderin mn buik. Ik ben ook nog nooit over tijd geweest, dus dat is ook vreemd voor mij.

Hoi Daisylin,

Ik denk inderdaad ook dat je te vroeg bent met testen. Dat een aantal testen wel een tweede streepje laten zien is natuurlijk een goed teken. Vooral als je nog nooit overtijd bent geweest.
Maar om het zeker te weten, zou ik proberen nog een paar dagen te wachten en dan nog eens een test doen.
Heel veel succes, ik hoop dat het raak is!!

Groetjes Mosa

ja das een vervelende situatie zeg! maar ja die andere testen kunnen volgens mij onmogelijk iets of wat een streepje geven, kan echt niet zonder het HCG hormoon.

En ik herken dat gevoel zeker! ik ben 3 x zwanger geweest, 1e x HEEL snel afgelopen, 2e x met 12 weken, en de 3e x.... dat is Fleur, maar je gevoelens omschrijven precies de gevoelentjes die ik die 3 x heb gehad, vooral dat zeurderige gevoel in de onderbuik, ontzettend moe, en een beetje van mijn borsten. Maar ja ik heb niet zo'n hele grote van mezelf (haha) dus die konden nog wel een beetje spanning hebben (later niet meer, haha).

Ik duim voor je meid, en wees slim doe 3 x dagen GEEN test, onzekerheid en stress is niet goed! test dus na 3 dagen, doe het (toch) met ochtendurine (lekker sterk geconcentreerd) en mij lijkt het dan dat je het dan toch echt moet weten.

xxx!!!!

ps ik begin spontaan dat gevoel te hebben in mijn onderbuik.... haha tis wat!

hallo daisylin

heb jij wel met ochtendurine getest dan?
ik gebruikte altijd de test van de apotheker zelf ( eigen merk )
bij mij  klopten de testen altijd nog nooit een verkeerd resultaat gehad.
maar je moet het echt met ochtendurine testen meid.
en je kunt ook naar de huisarts als je er niet meer wijzer uit wordt.
liefs ci lo...

Ben ik dan echt te vroeg met testen?
Het is wel moeilijk om te wachten hoor! zeker omdat ik ook gewoon testen in huis heb.
Ik heb nu ook al bijna 3 weken het idee dat ik zwanger ben, dus ik wil het nu wel eens zeker weten.
Ik ben alleen bang dat als ik naar de huisarts ga, zij een test zal doen die ook negatief is.

Toch maar afwachten dan....

Ik heb trouwens ook met ochtendurine getest, dus daar zal het niet aan liggen.

Terug
Bovenaan