Lichte strepen bij meerdere testen, andere testen negatief. zwanger??

een huisarts doet een zelfde test, dus heel veel zin heeft het niet. het enige wat wel in jouw geval zou helpen is een bloedtest.

een bloedtest zou uit kunnen wijzen of je nu zwnager bent of niet.
ik had pas 4 dagen na mijn nod een 2de streep...

het kan even duren voordat het hormoon door je lichaam gaat gieren!

ik zou het nog een paar dagen afwachten en anders de huisarts vragen om een bloedtest.

succes!

De gevoeligheid van testen verschilt heel erg onderling! Je hebt ultragevoelige, gevoelige, gewone tests. Dan hangt het er heel erg vanaf hoe hoog je concentratie HCG is (wat bij vrouwen heel erg kan varieren! Zelfs per zwangerschap), of je wel of niet positief test! Van Clear blue heb ik al heel vaak gehoord dat die erg laat pas positief wordt, terwijl die van sensitest een stuk gevoeliger zijn. Ik denk persoonlijk dat je gewoon zwanger bent! Dat er 2 strepen staan, terwijl je niet zwanger bent, dat komt eigenlijk niet voor!

Ik testte pas 10 dagen na NOD heel vaag positief, 2 dagen later was de streep pas echt duidelijk, dat ik er ook echt in geloofde. Achteraf gezien is het wel te verklaren, ik bleek bij de echo namelijk 1 week minder lang zwanger te zijn (door late eisprong), dus was ik bij mijn NOD pas 1 week zwanger en waren al die testen eigenlijk te vroeg...

Heel veel succes en ik hoop dat je ervan kunt gaan genieten!

Groetjes, Karin
10+2 weken zwanger

nee zeker niet bij meerdere testen, 2 strepen hoe vaag ook is gewoon....
gefeliciteerd!!!!

Hej meis,

Geloof me, ik spreek uit ervaring, hoe licht het tweede streepje ook is, en zeker als meerdere testen twee streepjes geven, ben je gewoon hartstikke zwanger!!!!

Gefeliciteerd!!

Liefs Lot

Ik kan het echt nog niet geloven. Ik ga bijna denken dat die strepen voorgedrukt zijn ofzo...
maar ik ben nu alweer een week overtijd en ik had gister weer een test met twee streepjes, waarvan de teststreep weer heel licht was.
Wanneer zou die dan donkerder moeten worden?? Ik denk dat ik het pas geloof als de streep veel donkerder is.

Hey

Zonder het HCG hormoon kunnen er onmogelijke lichte streepjes ontstaan.
De reden dat ze nu misschien nog licht zijn is omdat je eisprong later geweest kan zijn dan dat jij dacht.
Of je lichaam maakt gewoon nog niet zoveel HCG aan. Die donkere streep komt dan echt wel. Test over een paar dagen gewoon nog een keer.
Hoe dan ook gefeliciteerd!

liefs

leuk he? ik ken dat gevoel zo onzeker, zo afvragend, haha, dadelijk kan je er om lachen hoor.

Terug
Bovenaan