Lief

Gister een super schattig jurkje gekocht van Lief.. had nog een bon van de prenatal, voor 10euro korting ;-p
Heb hem samen met mn oudste zoon uitgekozen, die trok vanalles uit de rekken, o mam kijk wat SSSchattig,, haha vond het echt leuk hoe hij reageerde :)

Maar wat belachelijk zijn die prijzen zeg, had een leuk broekje gezien van noppies, 35euro,,huh,, voor een baby,,not
een rokje voor 29.95 en een leuk blousje voor 25.95,, werkelijk, ik ga dat dus echt niet uitgeven vind dat gewoon belachelijk duur, ga daar niet aan mee doen ;-)

Morgen wil ik ff naar de stad,, ga wel inkopen doen bij esprit, die hebben super mooie kleertjes en die zijn nog in verhouding qua prijs, heb een super leuke jas gezien, die wil ik,,haha,, ook 35euro, maar dat dragen ze dagelijks, toch!!!

Jullie al winterkleertjes gekocht en waar gaan jullie graag kopen??

Ik koop trouwens ook veel bij hema en c&a!

mj belachelijke prijzen he, weet dat er mamas z ijn die het wel uitgeven en dat is prima maar ik kjk ook altijd even naar de prijs.

ik moet zeggen dat ik zelf vrij weing koop, krijg heel veel kleertjes. zo heb ik gisteren kleertjes van een collega gekregen voor antonio en echt allemaal merkkleding

en als ik wat koop dan koop ik het in de uitverkoop en vaak al voor volgend jaar, mijn kids groeien niet heel snel dus dat scheelt ook

en we hebben hier in de buurt de primark en daar kun je goedkoop kleding kopen, bijv spijkerbroeken voor de oudste voor 5 of 8 euro

Ik ben een fan van de c&a. leuke betaalbare kleertjes. En een jas is wel wat duurder maar hebben ze inderdaad iedere dag aan. Ik bestel ook weleens op kinderkleding-tekoop.nl. Wel merkkleertjes maar vaak met korting. En ben nog zo'n muts die nog zondagse kleertjes heeft en dat moet een wat netter stelletje zijn haahahah. Tjerk draagt nu 74 (allemaal uitverkoopjes) en ben nu 80 aan het verzamelen. Hadden in Aken veel bij de C&A gekocht. Nog iets goedkoper en een enorme keus. Vind de wintercollectie van de hema voor jongens niet echt geweldig.

vrezelijk die prijzen doe daar ook niet aan mee
zeker niet zolang ze nog baby zijn
mijn zoon doet nu wel een paar jaar met de zelfde
broek zolang die nog goed is omdat de maat nu niet
veel veranderd dus dan mag het wel wat duurder zijn
maar nog geen 35 euro 25 vind ik al heel wat.

@supertje, dat hebben ze hier niet, zondagse kleding,, in het begin had ik dat ook, maar dan hadden ze dus elke keer hetzelfde aan in de weekenden en met feestjes enzo ;-p ben ik dus mee gestopt!!
Is de c&a in aken goedkoper??? hebben ze daar dezelfde spullen?? is maar 15min rijden, misschien ook eens gaan kijken!!

@MJ Het is hier nog de eerste he. Dan probeer je nog zondagse stelletjes haahhaha. Maar in duitsland is het inderdaad goedkoper. En je hebt er ook nog een prachtige H&M en maar niet te spreken over de Kaufhausen hahahahaha. De C&A-collectie (en H&M trouwens ook) is veel uitgebreider vind ik. Wij gaan nog weleens een weekendje weg naar duitsland en dan is het allicht shoppen geblazen. Ook voor onszelf. Mijn favourite merk is er ook goedkoper en uitgebreider. Ik zou het je zeker aanraden als je er zo kort bij woont. Maar dan woon je in belgisch limburg of zijn het net al de ardennen?

Hier ook geen dure kleding. Hema, h&m kan ik hele leuke kleertjes vinden. Ik vind het ook wat zonde voor het geld. Ze groeien nog zo snel. En vind het soms ook erg leuk om leuke kleertjes te zoeken voor een kleine prijs!

Terug
Bovenaan