Lief

@supertje, wij wonen 3km van het drielandenpunt vandaan ;-)
Dan ga ik toch eens kijken in duitsland, had niet verwacht dat het daar goedkoper was, als je al die duitsers hier massaal boodschapen en inkopen ziet doen ;p

Ik vind brouwersmode altijd erg leuk voor de kinderen.
Verder koop ik ook vaak bij Hema voor de kids... af en toe H&M,
en hihi in de uitverkoop even kijken bij de liefwinkel.

Maar idd wat een bedragen vaak heej voor een baby en die kids... ze hebben bij ons bij de liefwinkel een nieuw merk (weet effe niet zo snel meer hoe het heet) ook 29,95 voor een shirtje pffff als je dan nog een broek bij moet en je wil voor allebei wat halen mag je er samen wel een 3e baan bij zoeken ;-)

Liefs Marina

Gisteren ook nog even wezen shoppen. Zag een leuk spijkerbroekje. Bleek een Levi's. 40 euri. Ja dag! Zegt de verkoper, ja, maar het is wel een echte. Ja en dus. Niet uit mijn portomonee. Had wel 3 leuke spijkerbroekjes in verschillende maten. Maar dan voordelige. En shirts bij de V&D. 2 voor 10 euro. Kijk dat zijn pas prijzen.

Hier ook niet echt dure kleding.

Heb voor Jorn heel veel gekregen, ben voor de winter echt helemaal klaar. moet alleen zelf nog wat broekjes maat 80 aanschaffen. maar in december is er weer uitverkoop dus gaan we dan shoppen.
hier een liefhebber voor de hema en de h&m. maar vanaf maatje 86 is de hema niet echt leuk meer. Jensen vind ik ook een hele mooie winkel. en ook wel betaalbaar.

Nou hier net ff geshopt voor mijn kids......maar toch ook wel wat duurdere dingen erbij maar goed dat is niet erg......heb op de site die supertje laatst gaf besteld....(dus supertje jou schuld dat ik meer kwijt ben hahaha) en bij h&m.
Winterjassen had ik al dus dat hoefde niet meer. Nu alleen nog schoenen voor floortje en dan is het klaar.

Terug
Bovenaan