@ liefkleintje, pini en liesbaby

Even wat maart daagjes die als het goed is "vrij" zijn... (had even ons bevallinglijstje opgezocht :))

dinsdag 1 maart
vrijdag 4 maart
woensdag 9 maart
maandag 14 maart
woensdag 16 maart
dinsdag 22 maart
vrijdag 25 maart

Hmmmm.... niets wat in het weekend valt. Voor mij geen probleem, maar voor andere misschien wel?

Hey.....wat jammer! Ik had me er zo op verheugd :(
Maar ben het er zeeeeeker mee eens dat we dan een andere datum gaan prikken! Misschien kunnen er dan meeeeer :)
2e weekend van april kan ik ook wel, maar wat denken jullie van 22 april, goede vrijdag? De kinderen (meeste dan) zijn dan ook vrij van school voor degenen die kids hebben!
Zullen we het in elk geval op Doetinchem houden? Das denk ik wel het meest centraal en de locatie is zoooooo leuk!
liefsss

Ja hier iemand die alleen in de weekenden kan, maar denk dat ik goede vrijdag ook vrij ben, werk op internationaal bedrijf heb niet alle vaste vrije dagen maar deze is internationaal, dus denk van wel.
En als wij zelf mazzel hebben evt canule loos, dus niet afhankelijk of er anderen mee kunnen.
Ik hou alle opties open.

22 april das zeker een goeie! Misschien, omdat het zo ruim van te voren is, kunnen er nu meer meiden mee, want het lijkt me sterk dat ze nu al andere afspraken hebben staan voor goede vrijdag :p

Terug
Bovenaan