LIEGEN?

Ja ,als ze ernaar vragen zeg ik:"Dat zou wel leuk zijn hè, maar daar ben ik toch te oud voor?" Ik hoop natuurlijk zelf te bewijzen dat dat niet zo is.
Maar nu moet ik echt naar bed. Ik moet tempen morgenochtend en dan mijn spullen pakken voor een weekendje weg. Tot zondagavond allemaal!
Groetjes, el.

Wij proberen sinds (lach niet) 1 april zwanger te worden. Ik heb er lang over nagedacht of ik het mijn beste vriendin zou gaan vertellen. Ik heb het in een vrolijke bui aan haar verteld. Ik heb in maart verteld dat we per 1 april willen proberen om zwanger te worden.

Nou had ik beter niet kunnen doen. Ze heeft op de dag van vandaag er niet meer over gesproken. Geen nieuwschierige blik of geen vraagje erna. Het valt me zo tegen van mijn vriendin omdat ik dit heel graag met haar had willen delen. Ze heeft zelf nog geen kinderen en ik weet dat ze die wel graag wil in de toekomst. Ik heb er nu van geleerd dat ik het niemand meer vertel. Succes Purk

Hey Moi,

Bij ons weet iedereen het wel.
Komt ook doordat ik vorig jaar een BBZ heb gehad, dus iedereen zit nu natuurlijk op het grote nieuws te wachten.
Daarvoor deed ik er ook nier geheimzinnig over.
Wij kregen ook wel de opmerking, nog geen kinderen?
Ik antwoorde dan, dat heb je niet voor het zeggen.
Zijn ze meteen stil....

Oh, ja ik ben nu overtijd, spannend.
Heb 4 dagen na mijn ei gedurende 1 week d.bruine afscheiding gehad.
Mijn temp was vanmorgen nog hoog, 37.8.
Spannend!
Meid, een heel fijn weekend.
Ik hoop dat alles verder o.k met je gaat!
Liefs, Monique2

Alleen mijn schoonouders weten het vanwege het feit dat ze het aan me zag denk ik en voor de rest weet niemand het nog.
Ik ben bang om het mijn moeder te vertellen omdat ze punt 1 altijd zegt ik wil geen oma worden want dan ben ik oud en punt 2 zegt wat moet je nou met een kind daar gaat je vrijheid maar hoop wel als het zover is dat ze wel blij zal zijn en anders maar niet ben ik wel blij voor 4 hihihi

ik heb altijd gezegd graag voor mijn 25 ste moeder te worden en dat is volgend jaar en nu krijg ik vaak vragen en hebben mijn vriend en ik daar tijdens het kerstdiner open kaart over gespeeld. achteraf was ik heel blij want ik was zwanger en heb een miskraam gehad en had toen genoeg mensen om mijn verdriet mee te delen.
groetjes tijger

hoi, wij hebben het onze ouders, beste vrienden, en van alletwee onze baas het verteld, dit laatste omdat we alletwee regelmatig vrij moeten zijn voor bezoekjes aan het ziekenhuis, wij hebben ervoor gekozen hier open/ eerlijk over te zijn. Maar verder houden we het voorlopig stil, maar we krijgen wel veel vragen, kan daar niet altijd goed tegen. Grrrrrrrr.

Tja...ik probeerde er vaag over te blijven,maar heb nu een miskraam achter de rug dus praat er nu gewoon lekker over. Dat geeft mij steun voor nu en moed voor straks.

Terug
Bovenaan