Lien!!!!!

Heeyyyyy,

Ja natuurlijk heb ik het al gelezen!!! Ik vind het echt supergaaf voor jullie!! Heb je mijn verhaal ook gelezen? raar he? Ik ben echt nog steeds helemaal in de war  
Het zou wel heel erg leuk zijn als het bij ons ook in 1 keer raak is en ik gezellig mee kan verhuizen. Hebben net zo'n leuk "contact" opgebouwd en ga je al verhuizen  

Had jij ook steekjes in de onderbuik??? Ik heb dat al een week. Weet je wat het is... alles kan ik verklaren tot aan het misselijke gevoel aan toe, maar dat gevoel in mn onderbuik niet... Moet toch echt wachten. Wil echt niet eerder testen dan vrijdag. Ik test dan zonder mn man, dus 's avonds zal ik wel iets op het forum laten weten. Ik vind toch dat hij het als eerste moet weten, ongeacht de uitslag

Ja een eigen paard is hartstikke duur. heb er wel over nagedacht, maar heb er niet eens de tijd voor. Je moet dan ook wel het paard elke dag laten bewegen.. en ik ben 's avonds vaak laat thuis. Vandaag ben ik eens lekker een half uurtje eerder weggegaan. Heerlijk op tijd thuis!

Ga je het je ouders en schoonouders al vertellen?? En hoe ga je dat doen? Ik heb daar al hele romatische gedachte bij hoe ik dat dan wil doen, ha ha!

Meid, geniet lekker van dat heerlijke gevoel! Je zal vast lekker slapen vanavond.., of niet, hihi

Liefs Anoek

Hey Anouk!

Heb een beetje zitten spitten op internet, en las dat dat 'normaal' is en dat het is omdat je baarmoeder groter wordt. Maar zo snel al? In ieder geval is het goed zolang je niet bloedt! Dus helemaal precies weet ik het ook niet.

Misschien ben jij dan ook wel zwanger, jaaaaaa!!!! Ik hoop ook dat je mee kan verhuizen, zou super zijn! Beide in de eerste ronde! Ik duim nog steeds heeeel hard voor je hoor!!
Wat zei je nou ga je nou morgen testen of vrijdag? Ik zal het wel even nalezen zo.

Morgen heb ik vroege dienst, maar tijdens het werken kan ik wel af en toe op  het forum spieken. Ze verstaan toch niet wat er staat haha!

Volgende week ben ik in Nederland, omdat er iemand uit mijn familie trouwt. Ik ga het dan als eerste mijn ouders vertellen. Mijn schoonouders moeten nog maar even wachten tot begin juli, want dan gaan we pas naar Karinthie (daar wonen ze). En ik wil het wel persoonlijk vertellen.

Aan de ene kant zou ik wel mega uit mijn dak kunnen gaan nu, maar durf het niet zo goed! Ben bang dat het fout kan gaan en dat ik dan zo teleurgesteld ben....
Eerst maar even de gyn afwachten volgende week. Waarschijnlijk kan ik dan pas echt gaan genieten!

Sterkte nog met wachten!

Dikke knuffel,
Lien

quote: Lien1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2007 19:21:31'));

Hey Anouk!

Heb een beetje zitten spitten op internet, en las dat dat 'normaal' is en dat het is omdat je baarmoeder groter wordt. Maar zo snel al? In ieder geval is het goed zolang je niet bloedt! Dus helemaal precies weet ik het ook niet.

Misschien ben jij dan ook wel zwanger, jaaaaaa!!!! Ik hoop ook dat je mee kan verhuizen, zou super zijn! Beide in de eerste ronde! Ik duim nog steeds heeeel hard voor je hoor!!
Wat zei je nou ga je nou morgen testen of vrijdag? Ik zal het wel even nalezen zo.

Morgen heb ik vroege dienst, maar tijdens het werken kan ik wel af en toe op  het forum spieken. Ze verstaan toch niet wat er staat haha!

Volgende week ben ik in Nederland, omdat er iemand uit mijn familie trouwt. Ik ga het dan als eerste mijn ouders vertellen. Mijn schoonouders moeten nog maar even wachten tot begin juli, want dan gaan we pas naar Karinthie (daar wonen ze). En ik wil het wel persoonlijk vertellen.

Aan de ene kant zou ik wel mega uit mijn dak kunnen gaan nu, maar durf het niet zo goed! Ben bang dat het fout kan gaan en dat ik dan zo teleurgesteld ben....
Eerst maar even de gyn afwachten volgende week. Waarschijnlijk kan ik dan pas echt gaan genieten!

Sterkte nog met wachten!

Dikke knuffel,
Lien

Ik ga op z'n vroegst vrijdag testen. Wil eerst mn NOD afwachten, net als jij.
Stiekem voelt het allemaal heel goed, maar ik wil geen hoop hebben. Had jij dat ook? Het is pas de eerste ronde, dus ik weet niet of je je elke ronde zo voelt.... Heb nu in mn hoofd geprent dat ik ongi ga worden... Rationeel gezien lukt dat prima, maar emotioneel is een ander verhaal.

Wel handige timing dat je naar Nederland komt. Kan je het je ouders zelf vertellen! Ik wil het ook persoonlijk vertellen.Zoiets vertel je niet over de telefoon, tenzij het niet anders kan. Als je pas over een half jaar naar NL zou gaan, is het ook wat als je aan komt zetten met een dikke buik, hihi
Ik wil het zelf het liefst eerst aan mijn ouders vertellen en daarna aan mn schoonouders. Toen wij gingen trouwen, wisten mn schoonouders het ook al eerder, omdat ze niet op onze verjaardagen konden komen. We zijn vlak na elkaar jarig en hadden besloten het de hele familie tegelijk te vertellen, maar zij moesten weer eens roet in het eten gooien. En daar zullen ze nu voor "boeten", ha ha.

Ik kan me goed voorstellen dat je nog niet heel hard durft te juichen. Ik zou dat ook hebben... al denk ik dat als ik de positieve test zie, keihard ga gillen!! Heb je dat niet gedaan? wat was je eerste reactie???

Liefs Anoek

Hey Anouk!

Ja dat had ik ook, probeerde er in de dagen voor mijn NOD zo nuchter mogelijk onder te blijven. Dacht telkens: de eerste ronde zal toch wel niet lukken, we gaan gewoon moedig verder en laat me daardoor niet gelijk depressief maken. En toen ik krampjes kreeg maandag was ik ervan overtuigd dat ik ongi zou worden, maar het bleef dus toch weg!

Wat grappig, bij mijn schoonouders was het net zo! Heb hen ook het eerste verteld dat we gingen trouwen, toevallig omdat mijn man me onderweg naar Karinthie (waarzijn ouders wonen)in de trein ten huwelijk vroeg (ja, het was echt romantisch! buiten lag sneeuw, we zaten met zijn tweetjes in het treinstel!). En omdat het toch mijn eigen moeder is, wil ik het haar als eerste vertellen. Zal wel janken worden haha!

Ben gisterochtend vroeg opgestaan, omdat ik naar de wc moest. Mijn mannetje sliep nog. In een glaasje geplast, test erin gehouden en gewacht. Toen een tweede streepje verscheen kon ik ook wel gillen maar wilde niet mijn man al wakker maken! Stond echt te trillen op mijn benen en begon helemaal te zweten. Ben weer bij hem in bed gekropen, en toen ik merkte dat hij langzaam wakker werd (ok, ik maakte hem een beetje wakker...:) heb ik hem verteld dat ik getest heb en dat het positief was. Hij was zo lief, en echt een beetje in de war gisteren! Zei dat hij het waarschijnlijk over een paar dagen echt zou realiseren. Tja, dat heb ik ook wel. Het is nog zo ver weg op de een of andere manier. Maar dat komt nog wel denk ik!

Oeps moet weer aan het werk....

Doei doei,

Liefs Lien

Hoi Lien,

Toch even snel voor ik ga werken. Vandaag mn NOD.... nog niks te bekennen... pfff...
Ben gisteren al om 22 uur gaan slapen, maar kon niet in slapen komen terwijl ik zo moe was... Beetje zenuwen. We zullen zien morgen.
Vanavond stuur ik een lange reactie, ok?!

Werk ze!

LIefs Anoek

Leuk om zo vroeg al een berichtje van je te ontvangen! Ben sinds 0500 uur aan het werk, en ik merkte vanochtend voor het eerst iets  van misselijkheid.

Het is dus nog even afwachten bij je vandaag! Ben heel benieuwd naar je bericht vanavond, en ik denk de hele dag aan je hoor! Bij deze dus nog een hoop glitters
*** ****** ********* ********* ********** ****** !!!

Tot vanavond!

Liefs Lien.

Hoi Lien!
Nog geen nieuws te melden. Niet goed en niet slecht, ha ha!!! De 's zijn er nog steeds niet.... Morgen ga ik testen. Zie er nog steeds tegen op....en ben zenuwachtig. Wil zo graag dat het gelukt is, want volgende maand moeten we waarschijnlijk als we pech hebben overslaan. Mijn man moet voor z'n werk 2 weken weg
Vandaag is een dag dat alles tegen zit.... Mn man is voor z'n werk 2 dagen weggeweest en zou vanavond eerst wel, toen niet en nu weer wel thuis komen. MOrgen hoeft hij maar heel even naar z'n werk en is op tijd thuis. Gooit natuurlijk heel mijn plannetje in de war mocht het raak zijn... Want ik wil een klein cadeautje kopen om hem te verassen. Ik heb dat vanavond dus maar even gedaan, ook al weet ik nog niet of ik het hem kan gaan geven. Als het nu niet is, dan vast een andere keer en dan heb ik het alvast in huis!

Vanochtend nog een keer getest? Moeilijk te geloven of niet??? Kan het me goed voorstellen, maar geloof het maar je bent écht zwanger! Heb je al met de verloskundige gebeld? Ik hoop dat jouw glitters helpen. Niet dat ik er nu nog iets aan kan veranderen, ha ha! Hoe heb je je de rest van de dag gevoeld?
Jeetje om 5 uur al beginnen met werken? dat is wel erg vroeg. Ik vind het al erg dat ik om 6.30 moet opstaan, ha ha! Morgen ben ik gelukkig vrij en ga ik vroeg opstaan, testen en dan weer slapen.... hihi als ik dan nog kan slapen, want het is of dromen of janken dan.
Over janken gesproken... je schrijft dat je moeder gaat janken als je het verteld. Ik denk dat zowel mn moeder als mn vader gaat janken als wij het grote nieuws mogen vertellen.

En nog meer over janken... dat heb ik vandaag ook gedaan. Ik kwam thuis en mn man vertelde me dat hij dit weekend onverwachts moet werken van zaterdagavond tot maandagochtend... Nog meer plannen in duigen. Wilde dit weekend naar mijn ouders als de test positief is en als ie negatief is, kan ik z'n schouder wel gebruiken... Ik werd dus echt ontzettend boos, begon te tieren en daarna hard te huilen. Hoezo last van mijn hormonen???? Normaal heb ik er geen problemen mee, want door zijn werk is hij vaak weg. Dus waar die reactie nu weer vandaan komt??? Kan niet anders dan de hormonen zijn. Nu is het alleen de vraag welke hormonen, ha ha!!

Nog 1 nachtje en dan weten we het.

Liefs Anoek

En??? Al getest?? Ben er vroeg bij vandaag, en heeeel benieuwd!!

Liefs Lien                                                          

Terug
Bovenaan