Liesbreuk

Oh wat erg, en zeker dat je er zelf over door ging, en zowel kinderartsen als het CB het als niets afdeden. Nou je mag nog van geluk spreken dat het de niet pijnlijke variant is, al hadden ze het misschien juist wel opgemerkt als het de andere variant zou zijn geweest,
Ik zou het volgende keer daar toch echt heel duidelijk vermelden.

Ja er zijn meerdere opties voor een liesbreuk, een operatie, ja stelt in zieknhuis ogen niet veel voor, maar weet uit ervaring, mijn vader 1x eraan geopereerd, en mijn ex 3x (waarvan 2x toen we nog samen waren). Dat het op zich wel meevalt, maar de revalidatie en pijn erna, is toch erg flink. En dan ziekenhuis afhankelijk 2 varianten, wel of geen matje, dat betekend dat ze een matje inbrengen om evt verzwakkingen opte vangen, en recidiven te verminderen, en mijn ex had 1e keer zonder matje, en moest 2 jaar later toen weer, nu beide kanten een matje, en geen last meer gehad.

Soms kan het ook voor langere tijd verholpen worden met een liesbandje, dan kan je wachten tot hij wat groter is, ed.

Want wat ze ook zeggen, narcose is een niet leuk iets, en elke ingreep is er 1 en elke ingreep kan gevaarlijk zijn. En dat hoor je van iemand die onderhand zo gewent is om haar kind richting de OK te zien gaan met volledige narcoses. Toch elke keer is het moeilijk.

Zit ineens te bedenken ze doen het ook evt met ruggenprik, maar zijn ze niet happig, op omdat mensen dan gemm een nacht moeten blijven, en zijn eigenlijk te goed zo zo'n operatie om in zkh te houden, maar als jij aan geeft geen narsose te willen, die kleintjes krijgen altijd infuus ivm met nuchter blijven en niet uitdrogen. dan zou je altijd kunnen vragen om lichte sedatie voor een roesje, en daarna ruggenprik. dat is eigenlijk de minst dramatische oplossing. en dan nog wel kans op een evt overnachting in zkh, maar dan op gemm afdeling en geen IC, want bij voll narcose gaan ze altijd naar de IC na afloop.

Persoonlijk hoop ik dat je of het liesbandje of je als OK alternatief die ruggenprik aanbieden.

Maar wil wel zeggen wij leven gigantisch met jullie mee!!!!! Hopen op een goede reactie van de uroloog.

XXXXX Pauline

Ik sta weer eens met de oren te klapperen, wat een stelletje oetlullen (m/v) zijn het toch daar op het cb en wat waanzinnig goed van je dat je gewoon naar de huisarts bent gegaan.

Sterkte met je kereltje!

Uhm nou ja. Eigenlijk trek ik alles door hem. Als ik 's ochtends wakker wordt in het huis van m'n ouders op mijn 1 persoons bedje denk ik: kut kut kut (sorry excuses voor mijn taal).
En dan loop ik naar hem en toe, en dan krijg ik gegarandeerd een mega grote glimlach die zijn weerga niet kent. Nou dan gaat het weer.

Maar je mag best weten, het valt allemaal niet mee. Zit momenteel in een flinke dip. Zijn ze op m'n werk ook mooi klaar mee, want zit steevast 's ochtends bij een kopje thee te huilen. Maar ze troosten mij, brengen me nog een kopje thee, en dan gaat het wel weer.

Ben nu bezig met m'n eigen huisje, en dat geeft een redelijk goed gevoel. Een doel zeg maar.

Toen ik de eerste keer met hem naar het ziekenhuis moest, was ik wel alleen. Als het goed is komt z'n vader morgen ook. Maar of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren....ik wacht af.

Lief dat je het vraagt!

Terug
Bovenaan