Lieve Emmie en Sweety

Haaaaaaaaaaaai!

Hier alles goed. Eigenlijk geen klachten, maar mis de koffie!!!!!     Ik dacht dan neem ik chocolademelk, maar daar zit ook cafeine in....  En op mijn werk geen décafé snik snik
Hahaha als het niet erger wordt dan dit, wordt het dus super!!!! (Ik ga gewoon een thermos kopen lekker puh )

Duimduimduim!!!
Duimduimduim!!!

Em, wanneer vertrek je??
Sweet, spannend als je al wat voelt...!!
Deez, gewoon rijmwoorden zoeken, dan komt het allemaal best goed!!! Gewoon lekker proberen. De fun staat voorop!

Liefs,
Tess

joehoeeeeee

ik ben nu al thuis, na mijn MK beetje aan het sukkelen met mijn gezondheid. mijn lichaam maakt helaas snel ontstekingen aan. momenteel heb ik een oogontsteking, hielspoor ( ontsteking aan je pees in je voet)   en een ontsteking in mijn mond die waarschijnlijk weggehaald moet worden..pfffffff balen he. daaroddor heb ik ook verhoging omdat door die ontstekingen je lichaamstemp omghoog gaat...ach ja we zien wel verder...ga zo weer ff plat.

heee tess wat heerlijk dat je nog geen klachten hebt zeg!!! ik had er ook weinig hoor, alleen zere tepels en moeeeeeeeeeeee en een snotneus elke ochtend...momenteel heb ik hele zere tepels pff vooral als ik er in knijp!! ze vragen echt de aandacht hoor!! en ik heb weer sochtend een snotneus...dus tja...maar laat me echt niet gek maken hoor geen zin in. ik weet dat het schijn kan zijn en ook zo weer over he.
maar laat je vooral door mijn gezeur niet beinvloeden he tess!!! hahahaha met jou gaat het helemaal goed komen!!!

en emmieeeeeeeee hoest nou meid????al gepakt en gezakt??wat heerlijk joh vakantie!! ik zou wel een test meenemen hahahaha ik ben veels te nieuwsgierig hoor en kan echt niet zo lang wachten, vbij mijn MK ook 3 dagen voor NOD getest hahahha maar lekker doen wat jij wil hoor!! je ei is toch al geweest dus je kunt er niks meer aan doen behalve lekker klussen voor je fun!!

en deez! probeer het gewoon, de mijne zijn ook niet perfect hoor en doe maar wat!! tis vooral heerlijk en leuk!!

rijmelij, tis zo fijn
lucht zo heerlijk op
lekker met wat woorden bezig zijn
je voelt je zo weer op en top!

schijf alles lekker van je af
weg ellende en problemen
mischien vindt de rest het beetje maf
maar dat kan mij lekker niks schelen!!

dus doe je ding probeer eens wat hup deez hup!!
je zult zien dat je het kunt!
welkom bij de poezenclub
tis je echt gegunt!!

liefs sweety

heeeeeeeeee meiden

we waren al weer van de bladzijde af!!!   dus ik denk hup maar ff reageren want anders zien jullie de reacties niet meer he!!!

kussssssssssssss en emmie veel succes hoor, nog maar 1 weekje...en je hebt al klachtjes as ik...spannend hoor!!!

liefsssssss

Joehoe! Poezeclub is alles goed met jullie? Ik duim mij ongans voor jullie!!

Sweet, wat balen dat kwakkelen, blèèèèèèèh!!!! Hoop dat je gauw van al die ontstekingen af bent. Zei de ha dat dat met je zw/mk te maken had? Ik ga even blazen, misschien waaien ze lekker weg dan! pffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffff

Emmie, heb ook bij een ander topic op jou gereageerd, over afscheiding.

Hey meiden, als ik toch ga zitten blazen, blaas ik meteen wat *************** ************** *************** ****************** ************* **************** **************** **************** ************* mee, dat gaat in één moeite door!

Emmie, ik weet niet of ik je nog lees voor je vakantie, maar stop wat van bovenstaande glitters in je koffer!!! Komen altijd goed van pas, waar je ook naar toe gaat!!! Maar  sowieso een heerlijke vakantie gewenst, geniet er lekker van en vier de verjaardag van je man met een leuk feestje! Hoop dat je met z'n drieën terug komt!

En Sweety, waaien ze al weg?

Liefs,
Tess  

Pff warm hè!
5w 1d

Terug
Bovenaan